fbpx

لوٹوں کو اپنے حلقوں میں شکست دینا ہوگی، عمران خان

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا کہ لاہور میں پولیس سے لوگوں کو ڈرایا جارہاہے ،غنڈہ گردی کی جارہی ہے،لوٹے ضمیر بیچ کر حلقے کے عوام کی توہین کرتے ہیں،تحریک انصاف کے مارچ کے دوران ہمارے کارکنوں پر تشدد کیاگیا،لوٹے اپنے حلقوں میں کامیاب نہیں ہوں گے.

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے پی پی168 میں ورکرزکنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آپ لوگوں کو لوٹوں کو اپنے حلقوں میں شکست دینا ہوگی. یہ اپنے حلقوں میں کامیاب نہیں ہوں گے.ایک آواز میں جواب دیں لوٹے کو ہرانے کے لئے تیار ہیں،عوام کسی صورت لوٹوں کو کامیاب نہ ہونے دے، لوٹے ضمیر بیچ کر حلقے کے عوام کی توہین کرتے ہیں، اب عوام نے بدلا لینا ہے اور ان لوٹوں کو شکست دینی ہے۔ عمران خان نے کہا کہ حمزہ شریف مجرم اس کا باپ مجرم ہے، غنڈہ گردی کی جارہی ہے، ملک نواز اعوان میں آپ کے ساتھ کھڑا ہوں، ملزم حمزہ اور اس کے والد چیری بلاسم شہباز شریف کو شکست دینی ہے۔،یہ بیرونی سازش کے ذریعے آئے ہیں،عمران خان نے کارکنوں سے کہا کہ آپ نے ہر گھر میں پیغام پہنچانا ہے.

عمران خان نے کہا کہ یہ لوگ ہمارے آئین کو توڑ کر بیرونی سازش کر کے آئے ہیں یہ امپوٹیڈ حکومت ہے جو ہمیں نا منظور ہے،.ہم نے تحریک انصاف کے امیدواروں کو جتوانا ہے اور ان لوٹوں کو شکست دینے ہے.یہ الیکشن ضمنی الیکشن نہیں پنجاب کا الیکشن اور پاکستان کا الیکشن ہے، ساری عوام آج ان لوگوں کے خلاف ہے،آئی جی راو سردار میں نے آپ کو لگوایا تھا کیونکہ آپ ایماندار ہین مجھے پتا ہے کہ آپ پر دباو ہے لوگ آپ کی طرف دیکھ رہے ہیں آپ نے قانون کے مطابق چلنا ہے ،الیکشن کمیشن آج سارا پاکستان ضمنی الیکشن دیکھ رہا ہے یہ ضمنی الیکشن فیصلہ کریگا کہ آپ پر اعتماد کیا جاسکتا ہے یا نہیں.

چیئرمین تحریک انصاف نی کہا کہ اپمائر ان کے ساتھ ہے ہمیں پتا ہے کون کون ان کے ساتھ ہے یہ پیسہ بھی چلارہے ہین مگر آپ نے انہیں شکست دینی ہے،نوجوانون نے ہر پولنگ استیشن کو سنبھالنا ہے،امپائروں کے باوجود ہم نے ڈاکووں کو ہرانا ہے.آٹا مہنگا کر دیا ہر چیز کی قیمت بڑھ گئی ہے جو بھی آیی ایم ایف کہے گی یہ مانیں گے.ان کو شکست دیں گے اور ہمیشہ کیلئے ان کو ملک سے فارغ کریں گے.

سابق وزیراعظم عمران خان کے خطاب کے دوران پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے ورکرز کنونشن میں بد نظمی کا مظاہرہ کیا گیا.اہور میں ہونے والے تحریک انصاف کے پی پی 168 کے ورکرز کنونشن میں بد نظمی کا واقعہ پیش آیا، جہاں رش کے باعث ہال کے دروازے کا شیشہ ٹوٹ گیا جبکہ عمران خان کی روانگی کے وقت بھی کارکنان کا رش نظر آیا جبکہ اس دوران دھکم پیل بھی ہوتی رہی۔

ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن پر کسی کو اعتبار نہیں رہا، الیکشن فیصلہ کرے گا کہ قوم الیکشن کمیشن پر اعتبار کر سکتی ہے یا نہیں، امپائر ان کے ساتھ ہیں، ہمیں پتہ ہے ان کے ساتھ کون کون ہے، پیسا بھی چل رہا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ 2 ماہ میں اس حکومت نے اتنی مہنگائی کردی جتنی 3 سال میں نہیں ہوئی، حکومت نے تنخواہ دار طبقے پر ٹیکس بڑھا دیا ہے، ہمیں پتہ ہے جو آئی ایم ایف کہے گا یہ حکومت کرے گی۔