مادھوری ڈکشٹ کا شادی کی 21ویں سالگرہ پر شوہر کے لئے محبت بھرا پیغام

بالی وڈ کی ماضی کی مقبول ترین اداکارہ مادھوری ڈکشٹ نے اپنی شادی کی21ویں سالگرہ کے موقع پر اپنے شوہر ڈاکٹر سریرام مادھونین کے لئے سوشل میڈیا پر محبت بھرا پیغام جاری کیا ہے-

باغی ٹی وی : اداکارہ مادھوری ڈکشٹ نے اپنی شادی کی 21ویں سالگرہ کے موقع پر سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنے شوہر ڈاکٹر سریرام مادھونین کے ہمراہ ماضی کی اپنی ایک یادگار تصاویر پوسٹ کرتے ہوئے اُن کے لیے محبت بھرا پیغام بھی جاری کرتے ہوئے کہا کہ وہ اپنے شوہر ڈاکٹر سریرام مادھونین کی بہت مشکور ہیں کہ اُنہوں اپنے ہمسفر کے لیے اداکارہ کا انتخاب کیا۔


انسٹاگرام پر شوہر کے ہمراہ تصاوہر شئیر کرتے ہوئے کیپشن میں مادھوری نے لکھا کہ آج میرے سب سے پسندیدہ اور خوابوں کے شخص کے ساتھ مہم جوئی اور محبت سے بھرپور ایک اور سال کا آغاز ہوگیا ہے۔

اداکارہ نے شوہر کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا کہ ہم شادی کے اتنے سالوں بعد بھی ایک دوسرے سے بہت مختلف ہیں-

مادھوری نے ڈاکٹر مادھونین کو شادی کی سالگرہ کی مبارکباد دیتے ہوئے مزید لکھا کہ میں آپ کی بےحد مشکور ہوں کہ آپ نے اپنے ہمسفر کے لیے میرا انتخاب کیا۔

دوسری جانب ڈاکٹر سریرام مادھونین نے بھی اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر مادھوری کے ہمراہ تصویر پوسٹ کرتے ہوئے لکھا کہ آج سے 21 سال قبل میری زندگی میں میری سب سے بہترین دوست شامل ہوئی اور پھر ہم دونوں نے ایک ساتھ مل کر اپنے سفر کا آغاز کیا۔


ڈاکٹر نینے نے مادھوری کو شادی کی سالگرہ کی مبارکباد دیتے ہوئے لکھا کہ تمہارے ساتھ میرا ہر دن حیرت انگیز گُزرتا ہے اور میں تمہارے ساتھ مل کر بہت سارے ایڈونچرز کرنےکا منتظر ہوں۔

واضح رہے کہمادھوری ڈکشٹ نے 17 اکتوبر 1999 کو ڈاکٹر سریرام مادھونین سے شادی کی تھی اور ان کے دو بچے ہیں-

سنجے دت کا فلموں میں واپسی کا اعلان

بھارتی اداکار متھن چکرورتی کے بیٹے اور اہلیہ کے خلاف عدالت کے حکم پر ایف آر درج

عاصم علی کی شاہ رخ خان کا گانا گنگنانے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.