fbpx

اداکارہ مرینہ خان بھی کورونا وائرس کا شکار

معروف پاکستانی اداکارہ مرینہ خان کورونا وائرس کا شکار ہوگئیں۔

باغی ٹی وی :’’تنہائیاں‘‘ اور ’’دھوپ کنارے‘‘ جیسے کامیاب ڈراموں میں کام کرنے والی اداکارہ مرینہ خان نے اپنا کورونا کا ٹیسٹ مثبت آنے کی خبر گزشتہ روز اپنے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو پیغام کے ذریعے دی۔ اداکارہ نے یہ بھی بتایا کہ انہوں نے خود کو 14 دنوں کے لیے اپنے کمرے میں آئسولیٹ کرلیا ہے۔

اداکارہ مرینہ خان نے کورونا وائرس کے حوالے سے پھیلی قیاس آرائیوں کہ کورونا کچھ نہیں ہوتا وغیرہ کو بے بنیاد قرار دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے بھی پہلے کورونا کو سنجیدہ نہیں لیا تھا لیکن اب جب وہ خود اس خطرناک وائرس کا شکار ہوگئی ہیں تو ان کی طبعیت بہت خراب ہے۔

اداکارہ مرینہ خان نے کورونا کی علامات بتاتے ہوئے کہا کہ کورونا ایک حقیقت ہے مجھے کورونا کی وجہ سے بار بار بخار چڑھتا ہے، اترتا ہے، سر میں بھی درد رہتا ہے لیکن شکر ہے اب سر کا درد کم ہوگیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ مجھے یہ بات حیران کن لگتی ہے کہ کیسے عید کی خریداری کے لئے بھیڑ بازاروں کی طرف آرہے ہیں۔ وہ معصوم بچوں کو اصولوں پر عمل کرنے اور ذمہ داری کے ساتھ کام کرنے کے بارے میں کیا تعلیم دے رہے ہیں؟ جس کا مطلب بولوں: یہ کون سی ذمہ داری ہے؟ گویا عید نہیں آئے گی اگر ہم نئے کپڑے نہ پہنیں۔ بنیادی مقصد خوش رہنا ہے اور اس دوران ساتھ رہنا ہے لیکن بدقسمتی سے مجھ سمیت ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے رشتہ داروں کی COVID سے متعلق اموات کے بعد پہلی عید منائیں گے۔ براہ کرم ایس او پیز کی خلاف ورزی کرکے اور مالز اور مارکیٹوں کی طرف آکر اپنی عید کو افسردہ کن نہ بنائیں۔

اداکارہ مرینہ خان کے ایک اور ویڈیو شئیر کی جس میں انہوں نے کوویڈ کے لئے گھریلو علاج بتایا کہا کہ کافی زیادہ آرام ، چکن سوپ کے ساتھ وٹامن ڈی ایس این ڈی زنک اور بی وٹامن سپلیمنٹس لینا شروع کریں اور آپ کچھ دیر میں ٹھیک ہوجائیں گے۔ میرے پاس یہ تھا اور اس کی مدد سے زنک استثنیٰ پیدا کرتا ہے اور وٹامن ڈی بیماری سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ملٹی وٹامن بھی لیں۔ میگنیشیم ، پوٹاشیم اور کاپر سے بھرپور پھل / سبزیاں کھائیں۔ میں نے عام طور پر ایک اسموتھی بنائی اور اس میں ایک کھجور شامل کی اور دودھ کی بجائے ناریل کا پانی استعمال کیا ، یہ تھکاوٹ میں مدد دیتا ہے۔ آپ کی جلد صحتیابی کے لئے شفا بخش دعا بھیجنا۔

ساتھ ہی انہوں کورونا کی لہر کی وجہ سے انڈیا کی ابتر صورتحال پر پریشانی کا اظہار کیا اور ہمسائے ملک کے لئے دعاؤں کی اپیل کی-

واضح رہے کہ گزشتہ برس سے اب تک پاکستان میں شوبز سے وابستہ کئی شخصیات بھی کورونا وائرس کا شکار ہوئیں، جن میں ندا یاسر ، یاسر نواز، واسع چوہدری ، صحیفہ جبار ،ابرارالحق ، ماہر ہ خان کورونا کا شکار ہوئے تھے جبکہ رواں برس اداکارہ بشریٰ انصاری کی بہن اور اداکارہ سنبل شاہد، آمنہ الیاس، علی رحمٰن ،علی عباس ، علی سفینہ اور سمیع خان کورونا کا شکار ہوچکے ہیں –

جبکہ حال ہی میں اداکار جواد احمد میں دوسری مرتبہ کورونا کی تشخیص ہوئی تھی –

علی سفینہ بھی کورونا وائرس کا شکار ہوگئے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.