fbpx

یوم شہادت حضرت علیؓ کے مرکزی جلوس کے انتظامات سے متعلق جائزہ اجلاس کا کمشنر کراچی کی زیر صدارت اجلاس

کمشنر کراچی نوید احمد شیخ کی زیر صدارت میں اجلاس ہوا نو ید شیخ ان کے دفتر میں جمعہ کو یوم شہادت حضرت علی کے مرکزی جلوس کے انتظامات کا جائزہ اجلاس منعقد ہوا جس میںفیصلہ کیا گیا کہ یوم حضرت علی کے موقع پر امام بارگاہوں ،مساجد اور دیگر مقامات پر پر مجالس اور جلوسوں کے انعقاد کے موقع پر سیکورٹی کے خصو صی انتظامات کئے جائیں گے۔
صفائی کے خصوصی انتظامات کئے جائیں گے ضروریشہری سہولتوں اوور بلاتعطل بجلی کی فراہمی کو یقینی بنایا ؛جائے گا لوڈ شیڈنگ نہیں کی جائے گی جلو س کے راستوں پر اسٹریٹ لائٹس کی تنصیب اور انھیں یقینی طور پر روشن رکھنے کے اقدامات کئے جائیں گے ۔ اس بات کو یقینی بنایا جا یے گا کہ جلوس کے راستوں میں سٹرکوں پر، سیوریج کا پانی جمع نہ ہو ، ۔
اجلاس میں ایڈیشنل کمشنر کراچی ون اسد علی خان ڈی آئی جی ٹریفک اقبال دارا، ڈی آئی جی جنوبی جاوید اکبر ریاض ڈپٹی کمشنر شرقی محمد علی شاہ، جنرل سیکریٹری جعفریہ الائنس پاکستان شبر رضا مرکزی جلوس کی مینجنگ کمیٹی کے ارکان، پاکستان رینجرز ڈسٹرکٹ میونسپل کارپوریشنز، بلدیہ عظمی کراچی، واٹر اینڈ سیوریج بورڈ، کے الیکٹرک اور دیگر شہری سہولتوں سے متعلق اداروں کے افسران اور نمائندوں اور دیگر نے شرکت کی ۔

اجلاس مین ڈپٹی کمشنرز ، ڈی آئی جی ٹریفک ڈی آئی جی جنوبی شہری اداروں کے افسران اور کے الیکٹری کے نمائندے نے اجلاس کو بتا یا کہ انھوں نے تمام ضروری سہولتوں کی فراہمی سیکورٹی کو یقینی بنانے کے لئے ہنگامی منصوبے بنالئے ہیں انھوں نے ہنگامی منصوبوں کی تفصیلات سے کمشنر کو آگاہ کیا اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ ڈپٹی کمشنر ز جلوس کے راستوں پر شہری سہولتوں کی فراہمی سے متعلق اقدامات کی نگرانی کریں گے ڈپٹی کمشنرز شہری ادارے منتظمین کے ساتھ رابطہ میں رہیں گے ان کے ساتھ رابطہ و تعاون سے مسائل کے حل اور سہولتوں کی فراہمی کو یقینی بنائیں گے ۔
۔کمشنر نے تمام متعلقہ افسران کو ہدایت کی کہ وہ منتظمین کے ساتھ رابط رکھیں فیصلہ کیا گیا کہ فوری نوعیت کے مسائل کے حل اور رابطہ کے لئے منتظمین اور متعلقہ افسران کا مشترکہ واٹس اپ گروپ بنایا جائے گا تاکہ رابطہ کو مضبوط بنانے اور مسائل کے حل کی کوششوں مین مدد ملے۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ کمشنر کراچی کے ایمر جنسی ریسپونس سینٹر ریسکیو 1299 پر شکائتی مرکز بنایا جاے گا جہاں کسی بھی ہنگامی صورتحال سے متعلق شکایت درج کی جاسکے گی ۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ کورونا کے پھیلاو کی روک تھام کے پیش نظر کورونا ایس او پیز پر پوری طرح عمل کیا جائے گا اس سلسلہ میں مرکزی جلو س کی مینجنگ کمیٹی ضروری اقدامات کرے گی اور ایس او پیز پر عملدرآمد کو یقینی بنائے گی ۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.