fbpx

ڈاکٹرفیصل سلطان سے طلبا کے وفد کی ملاقات،تمام جائزشکایات پرعمل درآمد کی یقین دہانی

اسلام آباد :ڈاکٹرفیصل سلطان سے طلبا کے وفد کی ملاقات،تمام جائزشکایات پرعمل درآمد کی یقین دہانی ،اطلاعات کے مطابق آج ڈاکٹر فیصل سلطان ، نیشنل ہیلتھ سروسز کے ایس اے پی ایم نے طلباء کے ایک وفد سے ملاقات کی جنہوں نے اس سال ایم ڈی سی اے ٹی کی کوشش کرنے والے طلباء کے خدشات اور شکایات بیان کیں۔

ڈاکٹر فیصل نے ان کے خدشات کوبڑی تسلی سے سنا اور پیش کیے گئے مسائل کا جواب دیا۔ انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ ایم ڈی سی اے ٹی کا مقصد اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ سخت اور زندگی بھر سیکھنے کے اس مسابقتی میدان میں داخل ہونے والے طلباء تعلیمی کامیابی ، علم اور تجزیاتی سوچ کے لحاظ سے ضروری صلاحیت رکھتے ہیں۔

یہ سب بالآخر عوام کو محفوظ اور قابل پیشہ ور افراد کو مستقبل میں ان کی خدمت کرنے کے قابل بنانے اور طبی تعلیم کے نظام اور طبی پیشہ ور افراد پر عوامی اعتماد کو تقویت دینے کے لیے ہے۔

میٹنگ کا اختتام ایس اے پی ایم نے پاکستان میڈیکل کمیشن کے ساتھ تبادلہ خیال کرنے پر اتفاق کرتے ہوئے کیا تاکہ طلباء کو اپنی شکایات کے اندراج کے لیے ایک منظم شکایت کے حل کا طریقہ کار تیار کیا جائے اور اس کا اشتراک کیا جائے۔

انہوں نے کسی بھی بنیادی مسائل کے لیے شکایات کے نمونے کا جائزہ لینے کی پیشکش کی۔ مزید برآں ، انہوں نے طلباء کو یقین دلایا کہ امتحان کے بعد کا تجزیہ پہلے ہی پی ایم سی کی طرف سے منصوبہ بند ہے اور ایم ڈی سی اے ٹی کی تکمیل کے بعد ریگولیٹری باڈی کی طرف سے مکمل کیا جائے گا جو طلباء کے بہت سے خدشات کو دور کرے گا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!