مسلم لیگ ن کے ایم پی اے کرونا وائرس کا شکار ہو گئے

0
20

میاں چنوں سے تعلق رکھنے والے مسلم لیگ ن سے تعلق رکھنے والے رکن صوبائی اسمبلی MPA رانا بابر حسین کرونا وائرس کا شکار ہوگے، پاکستان مسلم لیگ نون کے MPAرانابابرحسین کرونا وائرس میں شکار ہوگئے، کرونا وائرس کی ٹیسٹ رپورٹ مثبت آگئی ہے ۔تمام دوستوں اور اہلیان حلقہ سے دعا کی درخواست بھی کی ، رانا بابر حسین نے کرونا ٹیسٹ مثبت آنے پر خود کو قرنطینہ کر لیا ،

دوسری جانب وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی مسلم لیگ (ن) کے رکن صوبائی اسمبلی اشرف انصاری سے ملاقات ہوئی۔ یونس انصاری اور طاہر بشیر چیمہ بھی اس موقع پر موجود تھے۔ اشرف انصاری اور یونس انصاری کا گوجرانوالہ کے لئے اربوں روپے کا ترقیاتی پیکیج دینے پر وزیراعلیٰ عثمان بزدار کو خراج تحسین پیش کیا۔ اشرف انصاری کا کہنا تھا کے آپ نے یونیورسٹی کے قیام کا اعلان کر کے گوجرانوالہ کے لوگوں کے دل جیت لئے ہیں۔ آپ کی قیادت میں گوجرانوالہ ترقی کرے گا اور عوام کے مسائل حل ہوں گے۔ شہر کی صفائی کے لئے جی ڈبلیو ایم سی کو 106گاڑیاں فراہم کرنا قابل تحسین ہے۔ اس موقع پر یونس انصاری کا کہنا تھا کے ماضی میں گوجرانوالہ کی صفائی اور دیگر بنیادی مسائل کو بری طرح نظر انداز کیا گیا تھا۔ گوجرانوالہ کو لاہور سیالکوٹ موٹروے سے منسلک کرنے سے عوام کا دیرینہ مسئلہ حل ہوں گے۔ ہمیں آپ کی قیادت پر بھرپور اعتماد ہے۔ عثمان بزدار کا اس موقع پر کہنا تھا کے صوبہ کے تمام شہروں کی یکساں ترقی ہمارا عزم ہے۔

خدمت کے جذبے سے کام کررہے ہیں۔ عوام کے مسائل حل کرنے کے لئے ہر وقت دروازے کھلے رکھتے ہیں۔ گوجرانوالہ کے ترقیاتی منصوبوں کی خود مانیٹر نگ کروں گا اور ترقیاتی منصوبوں کو بروقت پایہ تکمیل تک پہنچایا جائے گا۔ گوجرانوالہ میرا اپنا شہر ہے اور اس کے مسائل پر میری پوری نظر ہے۔ اپوزیشن کو نشانہ بناتے ہوئے عثمان بزدار نے کہا کے اپوزیشن کا منفی بیانیہ عوام نے مسترد کردیاہے اور پی ڈی ایم مکافات عمل کا شکار ہو کر ٹوٹ چکی ہے۔ پی ڈی ایم بے سمت دوڑنے والا سیاسی ہجوم ہے۔

Leave a reply