واٹس ایپ پر لاک اسکرین سےناپسندیدہ پیغامات بھیجنے والے نمبرز بلاک کیے جاسکیں گے

ایپ کے اندر نیویگیشن کی بھی ضرورت پیش نہیں آئے گی۔
0
64
whatsapp

سان فرانسسکو: میٹا کی زیر ملکیت دنیا بھر میں مقبول مسیجنگ ایپ واٹس ایپ پر اب لاک اسکرین کے ذریعے بھی ناپسندیدہ پیغامات بھیجنے والے نمبرز بلاک کیے جاسکیں گے۔

باغی ٹی وی : جب کسی نامعلوم نمبر سے آپ کو کوئی پیغام موصول ہوتا ہے تب واٹس ایپ آپ کو پیغام بھیجنے والے نمبر کے نیچے ایک وارننگ نوٹ دیتا ہےواٹس ایپ کی طرف سے صارفین کو دی جانے والی اس سہولت کا بنیادی مقصد غیر معمولی تیزی سے اور بڑی تعداد میں آنے والے ناپسندیدہ یا ان چاہے پیغامات کو روک کر صارفین کی پریشانی کم کرنا ہے۔

دنیا بھر میں مارکیٹ کے ادارے بڑی تعداد میں پروموشنل مواد بھیجتے ہیں، دوسری طرف آن لائن فراڈ کرنے والے بھی سرگرم ہیں ناپسندیدہ پیغامات کو بلاک کرنے کے نئے فیچر کی مدد سے واٹس ایپ کے صارفین کو اب اپنی ڈیوائس ان لاک نہیں کرنا پڑے گی اور ایپ کے اندر نیویگیشن کی بھی ضرورت پیش نہیں آئے گی۔

واٹس ایپ کی جانب سے چیٹ لاک فیچر کو مزید بہتر بنانے پر کام …

اگر کسی بھی پیغام پر نوٹیفکیشن موصول ہونے پر یوزر محض نوٹیفکیشن کو پریس کرکے مختلف آپشنز تک پہنچ سکیں گے ان میں پیغامات کا بلاک کرنے کا آپشن بھی شامل ہوگا، یوزر کے اختیار میں ہوگا کہ کسی بھی نمبر کو بلاک کرنے کی اطلاع متعلقہ نمبر کو دے یا نہ دے۔

ایک دن آئےگا کہ پورا سندھ ایم کیو ایم کے جھنڈے تلے آئےگا،مصطفیٰ کمال

کسی بھی نمبر سے پیغامات بلاک کرنے کا سادہ طریقہ یہ ہے،Settings > Privacy > Blocked contacts > Add >

Add کی جگہ متعلقہ نمبر فیڈ کیا جائے گا اس طور کسی بھی نمبر کو بلاک کیا جاسکتا ہے اور اسے مطلع کرنے یا نہ کرنے کا آپشن بھی بروئے کار لایا جاسکتا ہے ،صارفین کے لیے لازم ہوگا کہ فون نمبرز واٹس ایپ پر رجسٹر کرائیں کوئی بھی شخص آپ کو پیغامات بھیج سکتا ہے –

جماعت اسلامی پاکستان نے نئے امیر کے انتخاب کا فیصلہ کرلیا،تین ناموں کا اعلان

Leave a reply