کینیڈین حکومت نئی دہلی کے ساتھ کشیدہ سفارتی صورتحال کو حل کرنے کی کوششیں کر رہی ہے،برطانوی اخبار

کینیڈا کی وزیرخارجہ واشنگٹن میں بھارتی وزیر خارجہ ایک خفیہ ملاقات کی
0
107
washington

برطانیہ :برطانوی اخبار نے دعویٰ کیاہے کہ کینیڈین حکومت نئی دہلی کے ساتھ کشیدہ سفارتی صورتحال کو حل کرنے کی کوششیں کر رہی ہے-

باغی ٹی وی : برطانوی اخبار فنانشل ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق کینیڈا کی وزیرخارجہ میلانیا جولی نے چند روز قبل واشنگٹن میں بھارتی وزیر خارجہ ایس جے شنکر سے ایک خفیہ ملاقات کی ہے،کینیڈین حکومت نئی دہلی کے ساتھ کشیدہ سفارتی صورتحال کو حل کرنے کی کوششیں کر رہی ہے، ان اطلاعات کے بعد کہ کینیڈین سفارت کاروں کو ہندوستان چھوڑنے کی ڈیڈ لائن دی گئی ہے یا ان کی سفارتی استثنیٰ کھونے کا خطرہ ہے۔

یہ ملاقات ایک ایسے وقت میں کی گئی جب کینیڈا کی جانب سے خالصتان دہشت گرد ہردیپ سنگھ نجار کے قتل میں بھارت کے ملوث ہونے کے الزام پر دونوں ممالک کے درمیان سفارتی کشیدگی جاری ہے،تاہم کینیڈا اور بھارت کی وزارت خارجہ نے اس ملاقات کی تصدیق نہیں کی ہے۔

یہ طرز خاص ہے کوئی کہاں سے لائے گا ،جو ہم کہیں گے کسی سے …

کینیڈین وزیرخارجہ نے رواں ماہ کے اوائل میں کہا تھا کہ وہ نجی طور پر اس مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں،ہم بھارتی حکومت کے ساتھ رابطے میں ہیں۔ ہم کینیڈا کے سفارت کاروں کی حفاظت کو بہت سنجیدگی سے لیتے ہیں اور نجی طور پر بات چیت جاری رکھیں گے کیونکہ ہم سمجھتے ہیں کہ سفارتی بات چیت اس وقت بہترہے جب وہ نجی رہے۔

کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو کا بھی کہنا تھا کہ ان کا ملک بھارت کے ساتھ ”صورتحال کو خراب“ نہیں کرنا چاہتا ہے، انہوں نے اس بات کی تصدیق کی کہ کینیڈا “نئی دہلی کے ساتھ ذمہ داری اور تعمیری طور پر بات چیت جاری رکھے گا-

پی آئی اے پروازں کا شیڈول پانچ دن تک متاثر رہ

Leave a reply