fbpx

این سی او سی نے نئی ہدایات جاری کردیں

این سی او سی نے نئی ہدایات جاری کردیں

باغی ٹی وی : نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) نے نئی گائیڈ لائنز جاری کر دیں۔

این سی و سی نے یوم علیؓ، اعتکاف، شب قدر اور جمعتہ الوداع کے لیے گائیڈ لائنز جاری کی ہیں۔ این سی او سی کے مطابق یوم علیؓ پر ایس او پیز پر مکمل عملدرآمد یقینی بنایا جائے اور یوم علیؓ پر کورونا علامات والے افراد کو شرکت کی اجازت نہ دی جائے۔

این سی او سی نے ہدایت کی کہ یوم علیؓ کی مناسبت سے مجالس آن لائن ہوں یا پھر آؤٹ ڈور منعقد کی جائیں اور علما، ذاکرین کو کورونا منفی رپورٹ ہونے پر ہی خطاب کی اجازت دی جائے.

پاکستان کے نیشنل کمانڈ آپریشن سینٹر کی طرف سے ملک میں کورونا کیسز میں مسلسل اضافے کے باعث بین الاقوامی مسافر پروازوں میں 80 فیصد کمی کے اعلان کے بعد پی آئی اے نے سعودی عرب کے لیے پروازوں کے ایس او پیز بھی بدل دیے ہیں۔ کورونا وائرس کے پھیلاؤ کے خلاف حکومت پاکستان اپنی حکمت عملی کے حوالے سے کئی نئے اقدامات کر رہی ہے۔ پاکستان کی قومی ایئر لائن پی آئی اے کی سعودی عرب کے لیے پروازوں سے متعلق معیاری حفاظتی ضوابط میں چند بنیادی تبدیلیوں کا اعلان سول ایوی ایشن اتھارٹی نے کیا اور اس سلسلے میں ایک نیا ہدایت نامہ بھی جاری کر دیا گیا ہے۔

نیشنل کمانڈ آپریشن سینٹر )این سی او سی( نے ہفتے کے روز ٹوئٹر پر حکومت پاکستان کے کووڈ انیس کے پھیلاؤ کے خلاف تازہ ترین اقدامات کے بارے میں لکھا تھا، ”کورونا وائرس سے پیدا ہونے والی بیماری کووڈ انیس کے عالمی اور علاقائی سطح پر مسلسل پھیلاؤ اور کیسز میں اضافے کی صورتحال کے پیش نظر بین الاقوامی فضائی سفر 5 تا 20 مئی محدود کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے

این سی او سی کے مطابق جمعتہ الوداع کے لیے نمازی جائے نماز ساتھ لائیں اور وضو گھر سے کر کے آئیں۔ صفوں کے درمیان فاصلہ رکھا جائے اور وضو خانوں میں بھیڑ نہ لگائی جائے۔

شب قدر پر بچے اور 50 سال سے زیادہ عمر کے افراد مسجد نہ آئیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.