نگران وفاقی کابینہ کا اعلان کر دیا گیا

18 رکنی نگران کابینہ نے حلف اٹھا لیا
0
40
Caretaker

اٹھارہ رکنی نگران کابینہ نے حلف اٹھا لیا ہے جبکہ صدر مملکت عارف علوی نے نگران کابینہ سے حلف لے لیا ہے اور اٹھارہ رکنی نگران کابینہ کی حلف برداری کی تقریب ایوان صدر میں ہوئی ہے جس میں صدر مملکت عارف علوی نے نگران کابینہ سے حلف لیا۔اس موقع پر نگران وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ بھی موجود تھے۔

تاہم خیال رہے کہ اس سے قبل نگران وفاقی کابینہ کا اعلان کر دیا گیا ہے جس میں مرتضی سولنگی کو وزیر اطلاعات اور سرفراز بگٹی کو وزیر داخلہ جبکہ ڈاکٹر شمشاد اختر کو وزیر خزانہ بنائے جانے کی تیاری کی جارہی ہے جبکہ ان کے علاوہ ڈاکٹر عمر سیف کو وزیر آئی ٹی اور جلیل عباس جیلانی کو وزیر خارجہ کا منسب سونپا جا رہا ہے۔

علاوہ ازیں لیفٹیننٹ جنرل (ر) انور علی حیدر کو وزیر دفاع جبکہ ڈاکٹر ندیم جان وزیر صحت اور اس کے علاوہ اعجاز گوہر کو وزیر برائے صنعت و تجارت کا منسب دیا جا رہا ہے جبکہ ایوان صدر میں نگران وفاقی کابینہ میں شامل وزرا اور معاونین خصوصی کی تقریب حلف برداری کچھ دیر بعد شروع ہو گی۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
ہیرا پھیری 3 جلد ریلیزہوگی ، فلم کا تیسرا حصہ شوٹ کر لیا گیا
جڑانوالہ میں جو کچھ ہوا ہم شرمندہ ہیں، طاہر اشرفی

تاہم خیال رہے کہ ایوان صدر میں 18 وفاقی وزرا کے حلف کیلئے تیاری کی گئی ہے جبکہ 7 ممکنہ معاونین خصوصی کی بطور مہمان کرسیاں لگائی گئی ہیں جبکہ صدر مملکت نگران کابینہ سے حلف لے رہے ہیں جبکہ یاد رہے کہ چند روز قبل انوار الحق کاکڑ نے بطور نگران وزیراعظم اپنے عہدے کا حلف لیا تھا جس کے بعد انہوں نے اپنی کابینہ مختصر رکھنے کا اعلان کیا تھا۔

جبکہ واضح رہے کہ نگراں وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ نے اپنی 18 رکنی نگراں کابینہ میں کشمیری حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک کو بھی شامل کیا ہے اور پاکستان کی وفاقی کابینہ میں کسی کشمیری رہنما کو شامل کرنا غیرمعمولی ہے۔ علاوہ ازیں مشعال ملک انوارالحق کاکڑ کے ماتحت انسانی حقوق کے لیے وزیراعظم کی مشیر کے طور پر کام کریں گی۔

Leave a reply