شمالی کوریا نے دو اور بیلسٹک میزائل داغ دیئے

0
20

شمالی کوریا نے سمدنر کی جانب دو مختصر فاصلے تک مار کرنے والے بیلسٹک میزائل داغے ہیں-

باغی ٹی وی: جاپانی حکام نے بھی شمالی کوریا کے بیلسٹک میزائل کی جاپان کے اوپر سے گزرنےکی تصدیق کر دی اس سے ایک روز قبل بھی شمالی کوریا کی جانب سے بیلسٹک میزائل کا تجربہ کیا گیا تھا۔

شمالی کوریا کے تجربے کے جواب میں امریکہ اور جنوبی کوریا نے میزائل داغ دیئے

جاپانی وزیر اعظم فومیو کشیدا نے صحافیوں کو بتایا کہ مختصر عرصے میں یہ چھٹا موقع ہے کہ صرف ستمبر کے آخر تک گنتی کی جا رہی ہے۔ یہ قطعی طور پر برداشت نہیں کیا جا سکتا۔

جے سی ایس نے کہا کہ پہلا میزائل شمالی کوریا کے دارالحکومت پیانگ یانگ کے قریب ایک سائٹ سے صبح 6.01 بجےپرجبکہ دوسرا 22 منٹ بعد داغا گیا-

ایک بیان میں، جنوبی کوریا کی فوج نے لانچوں کی شدید مذمت کی اور کہا کہ یہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں کی "واضح خلاف ورزی” ہیں۔ ملک کی قومی سلامتی کونسل نے بھی لانچوں کو بین الاقوامی برادری کے لیے "ناقابل قبول چیلنج” قرار دیتے ہوئے اس کی مذمت کی اور "سخت ردعمل” سے خبردار کیا۔

جمعرات کی لانچنگ اس وقت ہوئی جب امریکہ نے اپنے طیارہ بردار بحری جہاز یو ایس ایس رونالڈ ریگن کو جزیرہ نما کوریا کے پانیوں میں تبدیل کر دیاجنوبی کوریا کے ساتھ نایاب مشترکہ میزائل مشقوں کے بعد – جسے جنوبی کوریا کی فوج نے اتحادیوں کی "مضبوط مرضی” کا مظاہرہ کرنے کی کوشش قرار دیا۔ IRBM لانچ کے بعد پیانگ یانگ کی مسلسل اشتعال انگیزیوں کا مقابلہ کریں۔

شمالی کوریا نے جاپان کے اوپر سے بیلسٹک میزائل داغ دیا

قبل ازیں شمالی کوریا نے ایک ایسا درمیانے فاصلے تک مار کرنے والا میزائل فائر کیا تھا جو جاپان کے اوپر سے گزرا اور جاپان میں خوف و ہراس پھیل گیا تھا۔

منگل کو میزائل نظر میں آتے ہی حکام نے شہریوں کو فوری طور پر محفوظ مقامات کی طرف منتقل ہونے کی ہدایت کی اور ٹرین سروس بھی بند کر دی گئی تھیں اس میزائل تجربے کے جواب میں گزشتہ روز جنوبی کوریا اور امریکہ کی جانب سے بھی دو دو میزائل فائر کیے گئے تھے۔

امریکہ، جنوبی کوریا اور جاپان کے ساتھ بڑھتی کشیدگی کے باعث پیانگ یانگ کی طرف سے 12 روز میں چھٹا بیلسٹک میزائل تجربہ کیا گیا ہے اس سے قبل پچھلے ہفتے امریکہ، جاپان اور جنوبی کوریا تینوں ملکوں نے مل کر جنگی مشقیں کی تھیں۔

بھارتی فوجی ہیلی کاپٹر گر کر تباہ، ایک پائلٹ ہلاک، دوسرا زخمی

Leave a reply