مشیر نہیں بلکہ جہنم میں تھی، فردوس عاشق اعوان کی ایک بار پھر گندی گالیاں

0
58

سیالکوٹ :مشیر نہیں بلکہ جہنم میں تھی، فردوس عاشق اعوان کی ایک بار پھر گندی گالیاں ،اطلاعات کے مطابق فردوس عاشق اعوان نے ترقیاتی کام کروانے کے لیے ایکسیئن کو فون کر کے گالیاں دیں ۔ عوامی حلقوں میں فردوس عاشق اعوان کے خلاف سخت اشتعال پایا جاتا ہے۔

ذرائع کے مطابق فردوس عاشق اعوان اپنے حلقے کے ووٹرز کو متنفر کر رہی ہیں جس یونین کونسل سے وہ جیتی اسکے کام رکوا دیئے۔ فردوس عاشق اعوان ایک مقامی جلسے میں بھی ووٹرز کے ساتھ بدتمیزی کر چکی ہیں انہوں نے ترقیاتی کام رکوائے جانے پر جلسہ میں عوامی احتجاج کے دوران ریمارکس دیتے ہوئے کہا تھا کہ میں مشیر نہیں تھی جہنم میں تھی ۔

ذرائع کے مطابق ڈاکٹرفردوس عاشق اعوان نے اس موقع پر کہا کہ میں ہاری ہوں تو کام کیوں ہوں ۔حالانکہ اسی یونین کونسل سے فردوس عاشق اعوان اچھی لیڈ سے 2018 کا الیکشن جیتی تھیں ۔

فردوس عاشق اعوان نے الیکشن کے بعد کبھی بھی حلقے کا دورہ نہیں کیا ۔ تحریک انصاف کے کارکنان میں اس حوالہ سے سخت اضطراب پایا جاتا ہے کہ فردوس عاشق اعوان انکے کام کیوں رکوا رہی ہیں اگر وہ ہار گئی ہیں تو حکومت تو پی ٹی آئی کی ہے ۔ایک ایم پی اے کے کاموں میں مداخلت پر بھی نہ صرف ایم پی اے بلکہ ووٹرز بھی پریشان ہیں

Leave a reply