fbpx

سینئر اور جونئیرز کا سیٹ پر آپس میں رابطہ ہونا چاہیے ریمبو

اداکار ریمبو نے اپنے ایک حالیہ انٹرویو میں‌ کہا ہے کہ ہم اپنے سینئرز کی بہت زیادہ عزت کیا کرتے تھے، ہمارے دور میں سیٹ پر دوستانہ ماحول ہوا کرتا تھا سینئرز جونئیرز کے ساتھ بیٹھا کرتے تھے یوں جونئیرز کو سینئرز سے سیکھنے کا موقع میسر آتا تھا. اب ماحول یہ ہے کہ ہر سینئر کے لئے الگ کمرہ بنا دیا گیا ہے یوں جونیئرز کو ساتھ بیٹھ کر سیکھنے کا موقع نہیں‌ ملتا میں تو یہی کہوں گا کہ اس سے جونیئرز کا نقصان ہی ہوتا ہے ایسا نہیں ہونا چاہیے. ریمبو نے مزید یہ بھی کہا کہ میرے بارے میں پتہ نہیں کیوں یہ خیال کیا جاتا ہے کہ میں صرف کامیڈی کردار کر سکتا ہوں وہ بھی فلموں‌ کی حد تک حالانکہ ایسا نہیں‌ ہے میں ہر طرح‌ کے کردار کر سکتا ہوں. کامیڈی کا مجھ پہ ٹھپہ ہی لگا دیا ہے شکل سے دیکھیں تو میں ایکشن ہیرو لگتا ہوں. مجھ میں‌ ہر طرح کا کردار کرنے کی صلاحیت ہے.ریمبو نے مزید کہا کہ مجھے ڈراموں

میں‌کاسٹ نہیں کیا جاتا نہ کامیڈی کرداروں میں نہ ہی سنجیدہ کرداروں میں. پتہ نہیں‌ میرے بارے میں‌یہ تاثر کیوں ہے اس تاثر کو ذائل ہونا چاہیے.
یاد رہے کہ جان ریمبو کی حال ہی میں فلم گھبرانا نہیں ہے ریلیز ہوئی اس میں انہوں نے بطور کامیڈین ہی کردار ادا کیا جسے دیکھنے والوں کو بے حد سراہا . ریمبو کافی عرصے کے بعد کسی فلم میں‌ نظر آئے ہیں شائقین ان کو دیکھنے کےلئے بےتاب رہتے ہیں. ویسے تو ریمبو فلمی تقریبات میں نظر آتے ہیں لیکن فلموں‌ میں‌ زرا کم ہی دکھائی دے رہے ہیں.