ریاض کی یونیورسٹی کی 700 پاکستانی طلبا کو وظائف کی پیشکش

0
103

سعودی عرب کی امام محمد بن سعود اسلامی یونیورسٹی کے صدر ڈاکٹر احمد بن سالم العامری نے وفاقی وزیر برائے وفاقی تعلیم اور پیشہ ورانہ تربیت مدد علی سندھی سے ملاقات کی۔

مدد علی سندھی نے امام محمد بن سعود اسلامی یونیورسٹی کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ یہ ایک تاریخی اور پر وقار ادارہ ہے۔ وزیر تعلیم نے کہا کہ انہوں نے وزیر تعلیم کا عہدہ سنبھالنے کے بعد سب سے پہلے تعلیم کے معیار، اسکول سے باہر بچوں کی تعداد میں کمی اور سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم پر تحقیق کو ترجیح دی ہے۔ وزیر تعلیم نے سعودی عرب کو QAU میں 15 ریسرچ فیلوشپس کی پیشکش بھی کی۔

مدد علی سندھی نے وفد کا پرتپاک استقبال کیا۔ انہوں نے کہا کہ ڈاکٹر ہتھل حمود علطیبی کا کام اور کوششیں مثالی ہیں۔ وزیر نے IIUI میں سسٹمز کی اپ گریڈیشن کی تعریف کی۔ مدد علی سندھی نے کہا کہ IIUI میں تعلیم کا معیار ڈاکٹر ہتھل حمود علطیبی کی قیادت میں مسلسل بلند ہو رہا ہے۔

مدد علی سندھی نے سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم پر تحقیق کا دائرہ بڑھانے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ سعودی عرب اور پاکستان کی یونیورسٹیوں کے درمیان شریعت، عدلیہ کے کردار، اسلامی قانون اور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی سیاسی تعلیمات کے حوالے سے تحقیق کے دائرہ کار کو بڑھانے اور وسیع کرنے کے لیے فوری کام ہونا چاہیے۔ مدد نے کہا کہ سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم کے سیاسی پہلو کو مناسب اہمیت نہیں دی گئی جو کہ اب دی جاۓ گی۔

مدد اور ریاض کی امام محمد بن سعود اسلامی یونیورسٹی کے صدر ڈاکٹر احمد بن سالم العامری نے سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم پر تحقیق کرنے کے لیے یونیورسٹی کی سطح پر اساتذہ کے تبادلے شروع کرنے پر اتفاق کیا۔ ریاض کی امام محمد بن سعود اسلامی یونیورسٹی کے صدر ایچ ای ڈاکٹر احمد بن سالم العامری نے کہا کہ ہم نے پاکستانی طلباء کو 700 وظائف کی پیشکش کی ہے اور ہم اس تعداد کو پاکستان کی وزارت تعلیم کی خواہش کے مطابق بڑھانے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

وزیر تعلیم نے مدارس کے مذہبی رہنماؤں کو تربیت دینے کی ضرورت پر بھی روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں اپنے مذہبی رہنماؤں کو روشناس کرانے کی ضرورت ہے اور مملکت سعودی عرب پاکستان میں مدارس کے علماء کو تربیت دے کر مدد کر سکتی ہے۔ مد د نے پاکستانی عوام کے لیے عربی زبان کے کورسز بنانے کی ضرورت پر بھی روشنی ڈالی۔ ریاض کی امام محمد بن سعود اسلامی یونیورسٹی کے صدر ایچ ای ڈاکٹر احمد بن سالم العامری نے کہا کہ سعودی عرب میں عربی زبان کے بہترین ادارے ہیں جو فاصلاتی تعلیم یا اساتذہ کے تبادلے کے ذریعے اپنے پروگراموں کو پاکستان کی یونیورسٹیوں تک بڑھا سکتے ہیں۔

رپورٹ، محمد اویس اسلام آباد

Leave a reply