پاکستان کے نیوکلیئر اثاثے دشمنوں کی آنکھوں میں کھٹکتے ہیں، اسد عمر

0
33

اسلام آباد:پاکستان کے نیوکلیئر اثاثے دشمنوں کی آنکھوں میں کھٹکتے ہیں،اطلاعات کے مطابق سابق وفاقی وزیراور پی ٹی آئی رہنما اسد عمر نے کہا ہے کہ پاکستان کے نیوکلیئر اثاثے دشمنوں کی آنکھوں میں کھٹکتے ہیں۔

رہنما پی ٹی آئی اسد عمر نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ پاکستان کے لوگ اندھے ،بہرے اور گونگے نہیں ہیں، ن لیگ کے اکثر لیڈر اور کارکن بھی جلد الیکشن چاہتے ہیں۔رہنما پی ٹی آئی نے کہا کہ پاکستان کی معیشت تیزی سے تنزلی کی طرف جارہی ہے، فوری الیکشن کے علاوہ کسی کے پاس کوئی حل ہے تو پیش کرے۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ پاکستان کے نیوکلیئر اثاثے دشمنوں کی آنکھوں میں کھٹکتے ہیں جبکہ عمران خان نے ایک خطرے اور اندیشے کا اظہار کیا ہے، عمران خان نے کوئی ایسی بات نہیں کی جس سے طوفان برپا ہو۔رہنما پی ٹی آئی اسد عمر کا مزید کہنا تھا کہ ایٹمی پروگرام پاکستان کیلئے ڈھال ہے، عالمی طاقتیں نہیں چاہتیں کہ ایک مسلمان ملک ایٹمی طاقت ہو۔

دوسری جانب رہنما پی ٹی آئی اسد عمر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ایک پیغام میں کہا کہ آج پریس کانفرنس میں پاکستان کا وزیر خزانہ نہیں، غلامی کی تصویر نظر آئی۔

رہنما پی ٹی آئی اسد عمر کا مزید کہنا تھا کہ جو مفتاح اسماعیل کہتا تھا ہم ایک روپیہ پیٹرول کی قیمت نہیں بڑھانے دیں گے، اس نے ایک ہفتے میں 60 روپے پیٹرول کی قیمت بڑھا دی۔جو مفتاح اسماعیل کہتا تھا ہم ایک روپیہ پیٹرول کی قیمت نہیں بڑھانے دیں گے، اس نے ایک ہفتے میں 60 روپے پیٹرول کی قیمت بڑھا دی.

Leave a reply