‏محمد رضوان کی میچ کے دوران گراؤنڈ میں نماز کی ادائیگی:بہت بڑا وعظ بن گیا

0
79

لاہور:‏محمد رضوان کی میچ کے دوران گراؤنڈ میں نماز کی ادائیگی:بہت بڑا وعظ بن گیا،اطلاعات کے مطابق جنوبی افریقا کے خلاف دونوں ٹی 20 میچز میں شاندار پرفارمنس دینے والے محمد رضوان کی ایک اور خوبی شائقین کرکٹ کو بھا گئی۔

ذرائع کے مطابق لاہور کے قذافی اسٹیڈیم پر کھیلے گئے سیریز کے دوسرے ٹی 20 میچ کے دوران محمد رضوان نے گراونڈ میں ہی مغرب کی نماز ادا کی۔

جنوبی افریقا اور پاکستان کے درمیان ٹی 20 میچ کے دوران گرین شرٹس کے وکٹ کیپر بیٹسمین کریز پر اپنی بیٹنگ کے جوہر دکھا رہے تھے۔

 

شائقین کرکٹ اُن کی بیٹنگ سے خوب محظوظ ہورہے تھے کہ اس دوران مغرب کی آذان ہوگئی، اوور کی تکمیل پر محمد رضوان نے گراؤنڈ کے اندر ہی انفرادی طور پر نماز ادا کی۔

اس دوران میچ کے امپائر اور جنوبی افریقی کھلاڑی محو گفتگو کرتے رہے، اور جیسے ہی رضوان نے نماز کی ادائیگی مکمل کی تو میچ دوبارہ شروع ہوگیا۔

دوسری طرف اس وقت سوشل میڈیا پراس حوالے سے بہت اچھے خیالات اورپیغامات آنا شروع ہوگئے ہیں کہ بڑے عرصے بعد دیکھا ہے کہ پاکستانی ٹیم میں مذہب سےبہت زیادہ لگاو ہے اورکھلاڑی دنیا کے ان معلات پرآخرت کوترجیح دیتے ہوئے نمازجیسے فرض کوادا کرکے ذمہ داری نبھائی ہے

اکثرصارفین کا کہنا ہے کہ ہمیں بھی اپنے اصل مقصد حیات پرتوجہ دینی چاہیے اورکھیل ہو یا کاروبارکا میدان ، سیاست ہویا معاشرت نماز کی ادائیگی کرتے ہوئے شرمانا نہیں چاہیے

Leave a reply