آڈیو لیک؛ زمان پارک میں عورتوں کے ساتھ زیادتی

0
24
PTI Audio

زمان پارک میں عورتوں کے ساتھ زیادتی

اس وقت سوشل میڈیا پر دو آڈیوز لیک ہوچکی ہیں جس میں ایک آڈیو میں تو پی ٹی آئی کارکن خاتون ڈاکٹر یاسمین راشد سے بات کررہی ہیں. یہ آڈیو احسن چٹھہ نامی صارف نے پوسٹ کیں ہیں جبکہ تحریک انصاف کی دو خواتین کی مبینہ آڈیو لیک ہوگئی ہے جس میں انہیں عمران خان کی رہائش گاہ زمان پارک کے بارے میں گفتگو کرتے سنا جاسکتا ہے۔


وائرل ہونیوالی آڈیو میں مبینہ طورپر تحریک انصاف کی رہنماء سمیر ا اور چیف آرگنائزر شنیلہ علی گفتگو کررہی ہیں، ان کاکہناتھاکہ "مجھے اپنی زندگی سے پیار ہے، لیکن میں جاتی ہوں زمان پارک تو وہ کہتے ہیں فلانی فلاں کے ساتھ سوتی ہے یہ اس کو سروسز دیتی ہے یہ اس کی فلانی ہے میں سوچتی ہوں کہ یہ کون لوگ ہیں ، یہ کیا زندگی ہے بھاگو یہاں سے بس، واقعی ۔ آپ جاتے ہیں ملک کا بھلا کرنے کے لیے سارے ۔ ۔ ۔ اکٹھے ہوکر ایک دوسرے کی کردار کشی کرتے ہیں ،خیر، آپ کیسی ہیں؟”

دوسری خاتون بولتی ہیں کہ "میں ٹھیک ہوں، اللہ کا شکر، میری آج سعدیہ سے بات ہوئی کہتی تھی، کہاں غائب ہو لڑکی ، میرا دل نہ دکھاﺅ، میرا دل نہ توڑو ، کہہ رہی تھی میں ایسے نہیں ہونے دوں گی "۔ ان کا مزید کہناتھاکہ "میں نے کہا سعدیہ آنٹی، فی الحال یہی لگ رہا ہے ایسے ہی ٹھیک ہے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
عورت مارچ کے انعقاد میں کوئی رکاوٹ نہیں ڈالی جائے گی،پنجاب حکومت
قانون کی حکمرانی کی بھاشن دینے والے آج عدالتی احکامات کی دھجیاں اڑا رہے ہیں،شرجیل میمن
میئر کراچی کیلئے مقابلہ دلچسپ، پیپلزپارٹی اور جماعت اسلامی کی نشستیں برابر ہوگئیں
مکیش امبانی کے ڈرائیورز کی تنخواہ کتنی؟ جان کردنگ رہ جائیں
سعود ی عرب :بچوں سے زیادتی کے مجرم سمیت 2 ملزمان کو سزائے موت

پہلی خاتون بولتی ہے کہ سمیرا، ، میں ایک بات بتاﺅں سچ بتاﺅں، سکون سے اپنی زندگی گزارو اور اپنے بچے پالو اور اپنے میاں کو ٹائم دو اور اپنے پیسے کمائو، یہ” ک۔ ۔ ” کے بچے سارے اتنے بڑے ۔ ۔ ۔ہیں، ان کی اتنی اوقات نہیں کہ ان کی وجہ سے اپنے گھر کا سکون برباد کریں۔

Leave a reply