fbpx

تحریک انصاف کی پارٹی پالیسی سے منحرف اراکین کیخلاف کارروائی

تحریک انصاف کی پارٹی پالیسی سے منحرف اراکین کیخلاف کارروائی

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے پنجاب اسمبلی میں اعتماد کے ووٹ کے وقت غیر حاضر رہنے والے 2 اراکین کو شوکاز نوٹسز جاری کرتے ہوئے پارٹی پالیسی سے منحرف اراکین کے خلاف کارروائی کا آغاز کردیا ہے پنجاب اسمبلی میں اعتماد کے ووٹ کے دوران غیر حاضر رہنے والے 2 اراکین کو شوکاز نوٹسز جاری کردیئے، جن میں ممومنہ وحید اور فیصل فاروق چیمہ شامل ہیں۔

14 جنوری کو دونوں رہنما ذاتی حیثیت میں پارٹی چئیرمین عمران خان کے روبرو پیش ہوں گے، جنہیں آرٹیکل 63 اے کے تحت کارروائی کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔ پارٹی کی جانب سے جاری کردہ شوکاز میں کہا گیا ہےکہ آپ نے بطور پارلیمانی رکن پی ٹی آئی کی واضح پالیسی سے انحراف کیا، واضح ہدایات کے باوجود دونوں اراکین نے انحراف کیا۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں پرویز الہیٰ نے پنجاب اسمبلی سے 186 ووٹ لے کر اعتماد کا ووٹ حاصل کرلیا تھا جبکہ ووٹنگ کے موقع پر اپوزیشن اراکین نے کارروائی کا بائیکاٹ کیا۔ اور پھر یہ بات سامنے آئی کہ پاکستان تحریک انصاف نے دو رہنماء جن میں مومنا وحید اور فیصل فاروق ہیں نے اس میں حصہ نہیں لیا تھا.
مزید یہ بھی پڑھیں؛
رمضان شوگر ملز کو این او سی جاری کرنے کے خلاف پنجاب حکومت کی انٹرا کورٹ اپیل مسترد
آٹا بحران کیس؛ پشاور ہائیکورٹ کا سیکریٹری فوڈ و دیگر کو مارکیٹ کا دورہ کرنیکا حکم
لیپ ٹاپ گم ہونے پر گاہک نےغصے میں اپنی کار ہوٹل پر دے ماری
نادیہ خان 38 ہزار ڈالرز گنوا بیٹھیں. اداکارہ نے دلچسپ واقعہ سنا کر حیران کر دیا
عدلیہ اورنیب کو درخواست کرتا ہوں جھوٹے کیسز ختم کیے جائیں. وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ
یاد رہے کہ اجلاس کے دوران پی ٹی آئی نے جیت کے نعرے لگائے، اپوزیشن نے جعلی گنتی نامنظور کے نعرے لگائے، اپوزیشن اراکین کی جانب سے مطالبہ کیا گیا تھا کہ وزیر اعلیٰ پنجاب چوہدری پرویز الہٰی آج ہی اعتماد کا ووٹ لیں۔ جبکہ اسپیکر سبطین خان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن ارکان نشستوں پر تشریف رکھیں، تاہم ن لیگی ارکان پنجاب حکومت کے خلاف مسلسل نعرے لگاتے رہے۔