fbpx

ریسکیو کی ٹیم کی جانب سے کی جانے والی خدمات کا مجموعی جائزہ

1122 ایبٹ آباد نے گزشتہ ماہ دیگر ایمرجنسیز کے ساتھ ساتھ کویڈ۔19 میں بھی فرنٹ لائن پر خدمات سر انجام دیئے جن میں 22 کرونا کے مثبت اور مشتبہ مریضوں کو مکمل ایس او پیز کیساتھ ہسپتالوں اور قرنطینہ سینٹرز منتقل کیے گئے۔ ریسکیو 1122 ایبٹ آباد کے ڈسٹرکٹ ایمرجنسی آفیسر عمران خان یوسفزئی کی جانب سے جاری کردہ اعدادوشمار کے مطابق ریسکیو 1122 ایبٹ آباد نے مئی کے مہینے میں مجموعی طور پر 449 مختلف نوعیت کے ایمرجنسیز میں خدمات سر انجام دیئے۔ سب سے زیادہ خدمات طبی شعبے میں دی گئی جنکی تعداد 308 ہیں۔
ا

س کے علاوہ 45 ٹریفک حادثات 35آتشزدگیاں، 2 گولی لگنےکے واقعات، 1گھر کی چھت گرنے کا واقع اور مختلف نوعیت کے 37 دیگر متفرق واقعات میں بھی خدمات سرانجام دئیے
ریسکیو 1122 ایبٹ آباد نے مجموعی طور 412 افراد کو بچایا جن افراد کو مختلف ہسپتالوں میں منتقل کیا، جبکہ 2 افراد موقع پر ہی مختلف حادثات میں جانبحق ہو گئے تھے۔

حسب معمول ریسکیو 1122 ایبٹ آباد کنٹرول روم شب و روز مصروف رہا اور ضلع بھر سے 55678 کالز موصول ہوئیں جس میں 53540 غلط یا فیک کالز شامل تھیں۔اس کے ساتھ ریسکیورز پورے ضلع میں ہر قسم وی ائی پی ڈیوٹیاں بھی دیتے رہے اور وی ائی پیز کے دوروں پر ریسکیو نے سپیشل تیاری کے ساتھ ہر قسم ناخوشگوار حالت سے نمٹنے کے لئے چوکس رہیں۔

ترجمان ایبٹ آباد ساجد اقبال کے مطابق ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر خطیر احمد کی ہدایت پر اور ڈسٹرکٹ ایمرجنسی آفیسر ایبٹ آباد عمران خان یوسفزئی کے سربراہی میں ریسکیو 1122 ایبٹ آباد 24 گھنٹے ہمہ وقت عوام کی ہر قسم ممکنہ خدمت کے لئے تیار ہے۔افسران بالا کے ہدایت پر ریسکیو 1122 عوام کی مذید خدمات اور کارکردگی میں بہتری لانے کے عزم کا اعادہ کرتی ہے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.