بی سی سی آئی صدر راجر بنی نے دورہ پاکستان کی تصدیق کر دی

پاکستان میں سرکاری عشائیے کے علاوہ ایشیا کپ میچز بھی دیکھیں گے
0
14
Sports

ورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے صدر راجر بنی نے دورہ پاکستان کی تصدیق کر دی۔

باغی ٹی وی: ایک بیان میں راجر بنی نے کہا کہ میں اور نائب صدر راجیو شکلا چار ستمبر کو پاکستان پہنچیں گے، پاکستان میں سرکاری عشائیے کے علاوہ ایشیا کپ میچز بھی دیکھیں گے مجھے پاکستان جانے میں کوئی ہچکچاہٹ نہیں، میرا پاکستان کا دورہ ہمیشہ یادگار رہا، پاکستانی بہت مہمان نواز ہیں،اُمید ہے میرے دورہ پاکستان سے پاک بھارت کرکٹ روابط کو فائدہ ہوگا، پاک بھارت مقابلے ایشیز سے بڑے اور سب سے زیادہ دیکھے جانے والے ہیں پاکستان اور بھارت کے درمیان میچز کرکٹ کے لیے اہم ہیں۔

پی سی بی کی منیجنگ کمیٹی کے موجودہ چیئرمین ذکا اشرف کی جانب سے 15 اگست کو بی سی سی آئی کے اعلیٰ عہدیداروں کو ایک باضابطہ دعوت نامہ دیا گیا تھابنی سری لنکا سے واپس آنے کے ایک یا دو دن بعد بورڈ کے نائب صدر راجیو شکلا کے ساتھ واہگہ بارڈر کے راستے لاہور جائیں گے جہاں وہ پالی کیلے میں ہونے والے ہندوستان پاکستان میچ میں شرکت کریں گے-

پاکستان آئی سی سی ون ڈے رینکنگ میں پہلے نمبر پر آگیا

واضح رہے کہ راجر بنی 18 سال بعد پاکستان کا دورہ کریں گے، آخری مرتبہ وہ 2005 میں ایشین کرکٹ کونسل کے کیمپ کے لیے پاکستان آئے تھے۔

بنی کا محض ایک بشکریہ دورہ ہے اور جیسا کہ معاملات کھڑے ہیں، متعلقہ بورڈ کے سربراہوں کے درمیان کوئی باضابطہ ملاقاتیں نہیں ہوتیں امکان ہے کہ بنی اور شکلا اپنے دو روزہ دورے کے دوران 3 یا 5 ستمبر کو قذافی اسٹیڈیم میں ہونے والے میچ میں بھی شرکت کریں گے۔

بی سی سی آئی کی جانب سے ملک کا دورہ کرنے سے معذوری ظاہر کرنے کے بعد ٹورنامنٹ کے میزبان پاکستان کو 13 میں سے صرف چار میچز الاٹ کیے گئے ہیں اس کی وجہ سے ایشین کرکٹ کونسل کے ساتھ سمجھوتہ طے پانے سے قبل کئی فلیش پوائنٹس کا سامنا کرنا پڑا، جس کی صدارت جے شاہ نے کی، جو کہ بی سی سی آئی کے سیکریٹری بھی ہیں، ہائبرڈ ماڈل پر دستخط کرنے کے لیے۔

پاکستان ہاکی فیڈریشن کوبحال کر دیا گیا،لیٹر جاری

30 اگست سے شروع ہونے والے چھ ملکی ایشیا کپ میں نیپال کے ساتھ بھارت اور پاکستان کو ایک ساتھ گروپ میں رکھا گیا ہے۔ فائنل میں پہنچنے کی صورت میں دونوں ٹیمیں زیادہ سے زیادہ تین بار کھیل سکتی ہیں۔

Leave a reply