اداکارہ و ماڈل صدف کنول کی ہمشکل کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

0
72

پاکستان شوبز کی معروف اداکارہ و ماڈل صدف کنول کی ہمشکل لڑکی کی ویڈیوسوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے-

باغی ٹی وی :سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر اداکارہ صدف کنول کی ہمشکل کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ اداکارہ صدف کنول جیسی ایک لڑکی صدف کی آواز اور ویڈیو کے ساتھ ممیکری کر رہی ہے۔
https://www.instagram.com/p/CDqvDtaJaYe/?igshid=vi7rcjyhh8bv
اداکارہ صدف کنول مزکورہ ویڈیو میں اپنی شادی کے بعد خود پر ہونے والی تنقید سے متعلق ایک انٹرویو میں بات کرتے ہوئے بتا رہی ہیں کہ اُنہیں کوئی فرق نہیں پڑا کہ کس نے کیا کہا اُن کے پاس ایک اچھا شوہر سسر اور گھر موجود ہے بس اتنا کافی ہے وہ چاہتی ہیں کہ لوگ اور بولیں تاکہ اُن کے گناہ دُھلیں ۔

اداکارہ صدف ویڈیو میں جس طرح بات کر رہی ہیں ہنس رہی ہیں اور چہرے کے تاثرات دے رہی ہیں صدف کی ہم شکل بھی بالکل ویسا ہی کر رہی ہیں۔
https://www.instagram.com/p/CDYUd_TJ07s/?igshid=15kajeewy8hsx
صدف کنول کی ہمشکل لڑکی نے اپنی ویڈیو انسٹا گرام پر شئیرکرتے ہوئے ساتھ میں لکھا ہے کہ’اُنہیں بہت سارے لوگوں نے کہا ہے کہ وہ اداکارہ صدف کنول جیسی دکھتی ہیں تو اُنہوں نے اس لیے یہ ویڈیو بنائی ہے۔

اداکارہ صدف کی ہمشکل لڑکی کی اس ویڈیو پر انسٹا گرام صارفین کا حیرت کا اظہار کررہے ہیں اور کمنٹس میں صارفین کا کہنا ہے کہ انہوں نے صدف کی بہترین انداز میں ویڈیو نقل کی ہے۔


انسٹاگرام اسکرین شاٹس
ادکارہ صدف کی ہمشکل لڑکی کی اس ویڈیو پر اداکارہ صدف نے بھی رد عمل دیتے ہوئے مزاحیہ قرارد یا جبکہ فیروز خان اور رونیت عشرہ نے بھی ویڈیو کو سراہا-


انسٹاگرام سکرین شاٹس

Leave a reply