اداکارہ و ماڈل صدف کنول کی ہمشکل کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل

پاکستان شوبز کی معروف اداکارہ و ماڈل صدف کنول کی ہمشکل لڑکی کی ویڈیوسوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے-

باغی ٹی وی :سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر اداکارہ صدف کنول کی ہمشکل کی ویڈیو وائرل ہو رہی ہے ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ اداکارہ صدف کنول جیسی ایک لڑکی صدف کی آواز اور ویڈیو کے ساتھ ممیکری کر رہی ہے۔


اداکارہ صدف کنول مزکورہ ویڈیو میں اپنی شادی کے بعد خود پر ہونے والی تنقید سے متعلق ایک انٹرویو میں بات کرتے ہوئے بتا رہی ہیں کہ اُنہیں کوئی فرق نہیں پڑا کہ کس نے کیا کہا اُن کے پاس ایک اچھا شوہر سسر اور گھر موجود ہے بس اتنا کافی ہے وہ چاہتی ہیں کہ لوگ اور بولیں تاکہ اُن کے گناہ دُھلیں ۔

اداکارہ صدف ویڈیو میں جس طرح بات کر رہی ہیں ہنس رہی ہیں اور چہرے کے تاثرات دے رہی ہیں صدف کی ہم شکل بھی بالکل ویسا ہی کر رہی ہیں۔

View this post on Instagram

• Androgyny this Eid • So this Eid I decided to wear something I usually wouldn’t wear on a Eid day.. something unconventional. Tried to pull of a black kameez shalwar with kolapoori chappals, to give it a feminine touch I wore antique silver jhumkay and black bangles. I think I kind of liked how the whole look got put together. 😎 . What did you wear this Eid??💖 . . . . . . . . . . . . #eidmubarak #eid #eiduladha #staysafe #eidoutfit #eid2020 #eidhenna #eidcollection #eidvibes #instagood #instadaily #instafashion #black #androgynousfashion #goodvibes #positivevibes #blackshalwarkameez #wakhraswag #outfitoftheday #styleblogger #styleinspo #bloggerstyle #bloggerlife #ootd #ootdfashion #ootdinspiration #bloggersofinstagram #karachibloggers

A post shared by Abeer•Rida•Warisha•Wardah (@flossnflaws) on


صدف کنول کی ہمشکل لڑکی نے اپنی ویڈیو انسٹا گرام پر شئیرکرتے ہوئے ساتھ میں لکھا ہے کہ’اُنہیں بہت سارے لوگوں نے کہا ہے کہ وہ اداکارہ صدف کنول جیسی دکھتی ہیں تو اُنہوں نے اس لیے یہ ویڈیو بنائی ہے۔

اداکارہ صدف کی ہمشکل لڑکی کی اس ویڈیو پر انسٹا گرام صارفین کا حیرت کا اظہار کررہے ہیں اور کمنٹس میں صارفین کا کہنا ہے کہ انہوں نے صدف کی بہترین انداز میں ویڈیو نقل کی ہے۔


انسٹاگرام اسکرین شاٹس
ادکارہ صدف کی ہمشکل لڑکی کی اس ویڈیو پر اداکارہ صدف نے بھی رد عمل دیتے ہوئے مزاحیہ قرارد یا جبکہ فیروز خان اور رونیت عشرہ نے بھی ویڈیو کو سراہا-


انسٹاگرام سکرین شاٹس

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.