سلمان خان نے رنبیر کپور کو تھپڑ کیوں مارا؟

0
32

ممبئی کے ایک پوش پب میں رنبیر کپور کے ساتھ سلمان خان کی بدصورت لڑائی کے بارے میں خبریں آرہی تھیں۔ بہت سے لوگوں کا خیال تھا کہ یہ لڑائی کترینہ کیف کی وجہ سے ہے لیکن اصل وجہ کچھ اور تھی۔

کہانی اس وقت کی ہے جب رنبیر کپور اسٹار نہیں تھے۔ وہ کچھ فلموں کا تھا۔ انڈیا ٹوڈے کی ایک رپورٹ کے مطابق، سلمان خان اور رنبیر کپور دونوں کے درمیان عوام میں زبانی بحث تھی۔ سلمان جو مطلوب، دبنگ اور ریڈی جیسے کچھ بیک ٹو بیک بلاک بسٹرس کے ساتھ ملک کا سب سے بڑا اسٹار تھا، اچھے دوست سنجے دت کے ساتھ ممبئی کے ایک کلب میں خود سے لطف اندوز ہو رہا تھا۔ نئے آنے والے رنبیر کپور، جنہوں نے ابھی تک قدم نہیں رکھا تھا، وہ بھی اپنے دوستوں کے سیٹ کے ساتھ پب میں موجود تھے۔ ایک چیز نے ایک اور چیز کو جنم دیا اور ان دو سر گرم افراد نے بھیڑ کے سامنے زبانی بحث کی۔

اور جیسے جیسے یہ بحث بڑھتی گئی، سلمان غصے میں آگئے اور تھپڑ مارا، رنبیر کو لات ماری۔ سنجے دت کی بروقت مداخلت نے لڑائی روک دی۔ بعد میں شرمندہ رنبیر فورا کلب سے چلا گیا۔

خبر کے مطابق سلمان کے والد سلیم خان نے اپنے بیٹے کی جانب سے رنبیر کپور اور رشی کپور کو معافی نامہ بھیجا۔

اطلاعات کے مطابق سلمان اور رنبیر کے مابین یہ خوشگوار رشتہ نہیں ہے اور وہ آنکھوں سے بھی نہیں دیکھ سکتے ہیں۔ اس کے بعد کترینہ کیف ان کی زندگیوں میں آگئیں۔ اس نے اسے مزید خراب کیا۔ سلمان کو قومی ٹیلی ویژن پر رنبیر کو "پیار” کہتے ہوئے بھی دیکھا گیا اور ان کی گرل فرینڈ کترینہ کیف کو چوری کرنے پر آگے پیچھے ان کی توہین کی گئی۔

Leave a reply