سینیٹر شبلی فراز نے بلاول بھٹو کے نام اہم پیغام جاری کردیا

0
31

وفاقی وزیر اطلاعات سینیٹر شبلی فراز کا ٹویٹ

‏اللہ تعالیٰ بلاول بھٹو زرداری کو شفاء کاملہ عطا فرمائے ۔ بلاول سمیت تمام مریضوں کے لئے نیک تمناؤں کا اظہار کرتے ہیں،وباء سے محفوظ رہنے کیلئے احتیاط لازم ہے۔کرونا لیڈرز اور عوام میں کوئی تفریق نہیں کرتا۔اپوزیشن راہنما خدارا ایک دوسرے کی صحت اور عوام کی زندگیوں کا خیال کریں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلز پارٹی کے چئیر مین بلاول بھٹو زرداری کرونا وائرس کا شکار ہو گئے آج رپورٹ پازیٹو آنے کے بعد انہوں نے خود کو گھر میں قرنطینہ کر لیا اور وہ کل بلاول ہاؤس کراچی میں ہونے والی بختاور بھٹو کی منگنی کی تقریب میں بھی شرکت نہیں کریں گے پیپلز پارٹی کے یوم تاسیس پر بھی وہ کارکنان سے ویڈیو لنک کے ذریعے خطاب کریں گے انہوں نے کہا کہ پارٹی سرگرمیاں جاری رہیں گی

اس صورتحال میں سینیٹر شبلی فراز نے اپنے ٹویٹر پر پیغام جاری کرتے ہوئے کہا کہ ‏ اللہ تعالیٰ بلاول بھٹو زرداری کو شفاء کاملہ عطا فرمائے ۔ بلاول سمیت تمام مریضوں کے لئے نیک تمناؤں کا اظہار کرتے ہیں۔وباء سے محفوظ رہنے کیلئے احتیاط لازم ہے۔ کرونا لیڈرز اور عوام میں کوئی تفریق نہیں کرتا۔اپوزیشن راہنما خدارا ایک دوسرے کی صحت اور عوام کی زندگیوں کا خیال کریں۔

Leave a reply