چین : شدید دھند کے باعث سینکڑوں گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں

0
55

چین میں موسم سرما کے دوران چھائی دھند کی وجہ سے 200 گاڑیاں آپس میں ٹکراگئیں۔

باغی ٹی وی : میڈیا رپورٹس کے مطابق موسم سرما کے باعث چین کا شہر ژینگژو ان دنوں شدید دھند کی لپیٹ میں ہے جس وجہ سے حد نگاہ کم ہونے کے سبب شہر کی ایک مصروف شاہراہ پر متعدد گاڑیوں کو حادثہ پیش آیا۔

ترکیہ کے جنگی طیاروں کی عراق کے صوبے دہوک پر بمباری

سرکاری میڈیا کے مطابق، بدھ کے روز وسطی چینی شہر ژینگ زو میں 200 سے زائد گاڑیوں پر مشتمل ایک بڑے ڈھیر کے دوران ایک شخص ہلاک ہو گیا۔

سرکاری خبررساں ادرے دی گلوبل ٹائمز کے مطابق، یہ حادثہ ایک پل پر ہوا جو صبح کی شدید دھند میں گھرا ہوا تھا، جس کی وجہ سے متعدد گاڑیاں ٹکرا گئیں۔

رپورٹس میں بتایا گیا ہےکہ ژینگژو کی شاہراہ پر 200 گاڑیاں آپس میں ٹکرائیں جس میں ایک شخص ہلاک اور متعدد افراد زخمی ہوگئے جبکہ سیکڑوں شہری حادثے کی وجہ سے گاڑیوں میں ہی محصور ہوکر رہ گئے ایمرجنسی رسپانس ورکرز اور فائر ریسکیو کو جائے وقوعہ پر تعینات کیا گیا، جن میں ٹریفک اور محکمہ صحت کے اہلکار بھی شامل تھے۔

ازبکستان میں بھی بھارتی کمپنی کا تیار کردہ سیرپ پینے سے 18 بچے جاں بحق

میڈیا رپورٹس میں مزید بتایا گیا ہے کہ انتظامیہ کی جانب سے 11 فائر ٹرک اور 66 فائر فائٹرز کو امدادی کارروائیوں میں حصہ لینے کیلئے بھیجا گیا جنہوں نےگاڑیوں میں پھنسے شہریوں کی مدد کی-

مقامی موسمیات کی ایجنسی کا حوالہ دیتے ہوئے، رائٹرز نے بتایا کہ کچھ علاقوں میں، اس صبح صرف 200 میٹر (تقریباً 656 فٹ) تھی۔ کئی گھنٹے بعد، پولیس نے دھند کی وجہ سے کاروں کو پل سے گزرنے کی وارننگ جاری کی تھی۔

یہ اوور پاس ژینگ ژو کو سنکیانگ شہر سے جوڑتا ہے۔ پولیس نے امدادی کارروائیوں کے دوران پل کو بند کر دیا، اس دوپہر کے بعد ٹریفک دوبارہ شروع ہو گئی-

ہاردک پانڈیا بھارت کی ٹی ٹوئنٹی ٹیم کے کپتان مقرر

Leave a reply