شفاف انتخابات کیلئے تمام صلاحیت بروئے کارلائیں گے. نگران وزیر اعظم

0
30
Anwar Ul Haq Kakar

نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ کا کہنا ہے کہ نگراں حکومت محدود مدت کے لیے آئی ہےاور نظریہ پاکستان کو عام کرنا اولین ترجیع ہے، نگراں حکومت اپنی آئینی ذمہ داریاں ادا کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔ اور ہماری کوشش ہوگی کہ عوامی مسائل کو ترجیح بنیادوں پر حل کریں۔

خیال رہے کہ نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ آج ایک روزہ دورے پر کراچی پہنچے تھے اور گورنر سندھ کامران ٹیسوری نے انوار الحق کاکڑ کا کراچی آمد پر استقبال کیا تھا۔ جس کے بعد نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے مزار قائد پر حاضری دی اور اس موقع پر گورنرسندھ کامران ٹیسوری اور نگراں وزیراعلیٰ سندھ مقبول باقر بھی ان کے ہمراہ ہیں۔

علاوہ ازیں نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے مہمانوں کی کتاب میں تاثرات بھی درج کیے جبکہ اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے نگراں وزیراعظم انوارالحق کاکڑ کا کہنا تھا کہ تجدید عہد وفا کے لیے مزار قائد آئے ہیں، شفاف انتخابات کے لیے تمام صلاحیت بروئے کارلائیں گے، غیرجانبدار انداز میں انتقال اقتدار کا مرحلہ مکمل ہوگا۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛

مزید یہ بھی پڑھیں؛پرواز میں دوران سفر مسافرکو خون کی الٹیاں
بچوں کے حقوق کی پامالی،ملزمان کیخلاف کاروائی ہوگی،وزیراعظم
تعلقات کو مزید وسعت دینے کے خواہاں ہیں،برطانوی ہائی کمشنر

ایوان صدر میں بزرگ افراد کیلئے ظہرانے کا اہتمام

انوارالحق کاکڑ نے کہا کہ نگراں حکومت اپنی آئینی ذمہ داریاں ادا کرنے کے لیے پرعزم ہے، نگراں حکومت محدود وقت کے لیے آئی ہے، نظریہ پاکستان کو عام کرنا اولین ترجیح ہے۔ خیال رہے کہ نگراں وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ قائد اعظم نے ہمیشہ اقلیتوں کے حقوق پر بات کی، ہر شہری کے حقوق کا تحفظ کرنا ریاست کی ذمہ داری ہے۔

Leave a reply