واٹس ایپ میں وائس چیٹس کا اضافہ

گروپ میں شامل افراد کے فونز کی رنگ ٹون نہیں بجےگی
0
21
whatsapp

میٹا کی زیر ملکیت میسجنگ ایپ واٹس ایپ کی جانب سے ایک اور نیا فیچر متعارف کرایا گیا ہے تاکہ صارفین کو زیادہ سہولت مل سکے۔

باغی ٹی وی: ویب بیٹا انفو کی رپورٹ کے مطابق واٹس ایپ میں ایک نئے فیچر وائس چیٹس کا اضافہ کیا جا رہا ہے یہ نیا فیچر ہے اس وقت بیٹا (beta) ورژن میں متعارف کرایا گیا ہے،وائس چیٹس بنیادی طور پر گروپ میں آڈیو چیٹ کا نیا آپشن ہے۔

رپورٹ میں فیچر کا اسکرین شاٹ بھی شیئر کیا گیا جس سے عندیہ ملتا ہے کہ اس فیچر کے تحت گروپ چیٹ پر ایک نیا وائس ویو فارم (waveform) آئیکون بنانظر آئےگا،اس آئیکون پر کلک کرنے پر وائس چیٹ خودکار طور پر شروع ہو جائےگی جس کےلیےایک مخصوص انٹرفیس مختص کیا جائے گا گروپ میں شامل افراد اس وائس چیٹ کا حصہ بن سکیں گے۔

ایلون مسک کا ایک بار پھر مارک زکربرگ کیساتھ ایم ایم اے فائٹ کا عندیہ

voice feature
اگر وائس چیٹ کو استعمال نہیں کیا گیا تو کسی فرد کے حصہ نہ بننے پر اس کا سیشن خودکار طور پر 60 منٹ بعد ختم ہوجائے گا، اس فیچر کو استعمال کرنے پر گروپ میں شامل افراد کے فونز کی رنگ ٹون نہیں بجےگی بلکہ ایک نوٹیفکیشن کے ذریعے انہیں وائس چیٹ کے آغاز کا بتایا جائے گا ایک وائس چیٹ میں 32 افراد ہی شامل ہو سکیں گے چونکہ ابھی یہ فیچر بیٹا ورژن میں دیا گیا ہے تو یہ کہنا مشکل ہے کہ کب تک تمام صارفین کے لیے اسے متعارف کرایا جائے گا۔

چئیرمین پی ٹی آئی کی گرفتاری پر امریکا کا بیان

Leave a reply