تعلیمی اداروں میں کورونا بڑھ گیا متعدد ادارے بند، شریف میڈکل کالج کیسز کے باوجود طلبا کی زندگیوں سے کھیلنے لگا

تعلیمی اداروں میں کورونا بڑھ گیا متعدد ادارے بند، شریف میڈکل کالج کیسز کے باوجود طلبا کی زندگیوں سے کھیلنے لگا

باغی ٹی وی رپورٹ کے مطابق ، شریف میڈیکل کالج میں طلبا کرونا کا شکار ہونے لگے . لیکن انتطامیہ ٹیسٹ کروانے سے دامن چھڑانے لگی کہیں ان کا ادارہ بند کردیا جائے . تفصیلات کے مطابق شریف میڈیکل کالج میں‌کورونا پھیلنےلگا. ایس او پیز پر عمل نہ ہونے کی وجہ سے کئی طلبا اور استاتذہ متاثر ہوگئے ہیں. انتظامیہ دیگر طلبا کا ٹیسٹ نہیں کروا رہی . تاکہ کرونا مریضوں کی تعداد زیادہ ہونے پر ان کا ادارہ بند نہ کردیاجائے.

اسی طرح شریف میڈیکل کالچ ک ایک طالب علم نے ایک مسج میں کہا کہ میرا ایک ساتھی طالب علم اور دو استادوں کا کرونا ٹیسٹ مثبت آیاہے . لیکن اس کے باوجود دیگر طلبہ کا نہ ٹیسٹ کیا جارہا ہے اور نہ ہی ایس او پیز پر عمل ہو رہا ہے . طلبا کا کہنا ہے کہ ہمارے زندگیاں اور صحت داؤ پر لگی ہوئی ہیں. اس طرح ایک طالب علم نے کہا کہ کہ فلان فلاں‌ ڈاکٹر کا کورونا مثبت پیش آیا ہے .

لاہور میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج اورراشد لطیف میڈیکل کالج میں طلبا اساتذہ کرونا کے کیسز بڑھ گئے جس وجہ سے آخر کار انتظامیہ کو ادارے بند کرنا پڑے. اس پہلے طلبہ نے شدید ان کیسز پر شدید تحفظات کا اظہا رکیا تھا اور گورنمنٹ سے اپیل کی تھی کہ وہ ایکشن لے اور ہماری زندگیو ں کو محفوط نہ بنائے لیکن انتظامیہ بزد تھی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.