fbpx

ٹک ٹاک نے کم عمر صارفین تک نامناسب مواد کی رسائی روکنے کیلئے فیچرز متعارف کرادیئے

مقبول ویڈیو شیئرنگ ایپ ٹک ٹاک نے کم عمر صارفین تک نامناسب مواد کی رسائی روکنے کے لیے نئے فیچرز متعارف کرائے ہیں۔

باغی ٹی وی : کمپنی کی جانب سے دی گئی معلومات کے مطابق ان میں سے ایک نئے فیچر سے صارفین فیصلہ کرسکتے ہیں کہ ان کے ‘فار یو’ فیڈ میں کیسا مواد نظر آنا چاہیے۔

واٹس ایپ نے اسٹیٹس سے متعلق دلچسپ فیچر پر کام شروع کر دیا

اس فیچر سے وہ مخصوص الفاظ یا ہیش ٹیگ خودکار طور پر فلٹر ہوجائیں گے جن پر مبنی مواد وہ اپنی فیڈ میں دیکھنا نہیں چاہتے کمپنی کے مطابق اس فیچر کے مختلف ورژنز کی آزمائش گزشتہ سال سے کی جارہی ہے۔

ایک نئی تبدیلی ‘thematic maturity’ ہے جس کو کمپنی کانٹینٹ لیول فلٹر قرار دیا ہے جس کا مقصد 13 سے 17 سال کی عمر کے صارفین تک بالغ مواد کی رسائی کو بلاک کرنا ہے ہم ہمیشہ ایپ میں سیفٹی سسٹمز کو بہتر کرتے رہتے ہیں تاکہ ہمارے صارفین اپنے پسندیدہ مواد سے لطف اندوز ہوسکیں۔

بائیڈن کا ایران کوجوہری ہتھیاروں کےحصول سے روکنے کیلئے طاقت کا استعمال کرنےکاعندیہ

بیان کے مطابق ہم جانتے ہیں کہ ہمارے پلیٹ فارم پر موجود کچھ مواد دیکھنا ہر ایک کے لیے قابل اطمینان نہیں ہوتا اور کانٹینٹ لیول سے نوجوانوں تک ایسے مواد کی رسائی کو روکنا ممکن ہوسکے گا۔

ٹک ٹاک کا کہنا تھا کہ اس کی جانب سے مزید فلٹرنگ آپشنز کی تیاری کا سلسلہ آنے والے مہینوں میں بھی جاری رہے گا۔

سری لنکا: یمرجنسی نفاذ کیخلاف مظاہرین کا پھر وزیراعظم ہاؤس کے باہر احتجاج

کمپنی کے مطابق ٹک ٹاک کے تجربے کو منفرد بنانے کا ایک حصہ لوگوں کے لیے نئی دلچسپیاں، تخلیق کاروں اور خیالات کو دریافت کرنے کی صلاحیت ہے۔ ہم اپنے تجویز کے نظام کو حفاظت کو ذہن میں رکھتے ہوئے ڈیزائن کرتے ہیں-

کیونکہ کسی کی آپ کے لیے فیڈ میں مواد کسی ایسے تخلیق کار کی طرف سے آ سکتا ہے جس کی وہ پیروی نہیں کرنا پسند کرتے ہیں یا اس دلچسپی سے متعلق ہیں جس کا وہ اشتراک نہیں کر سکتے۔ مثال کے طور پر، مواد کے کچھ زمرے تجویز کے لیے نا اہل ہو سکتے ہیں، اور ناظرین ہماری "دلچسپی نہیں” خصوصیت کا استعمال کر سکتے ہیں تاکہ کسی تخلیق کار کی ویڈیوز کو خود بخود نظر انداز کر سکیں یا وہی آڈیو استعمال کریں۔