ملک میں سب ٹھیک چل رہا ہے، یہ کہنا بند کیجیے: عالیہ بھٹ

0
33

نئی دہلی :ملک میں سب ٹھیک چل رہا ہے، یہ کہنا بند کیجیے،یہ الفاظ کسی عام ہندوستانی کےنہیں بلکہ بالی وڈ کی ایک معروف اداکارہ ہیں جسے دنیا جانتی ہے، جے این یو طلبا پر حملہ کے خلاف بالی ووڈ ہستیاں بھی خوب کھل کر اپنا رد عمل ظاہر کر رہے ہیں اور اس حملے کی سخت الفاظ میں تنقید بھی کر رہے ہیں۔

ذرائع کےمطابق اس سلسلے میں فلم اداکارہ عالیہ بھٹ نے اپنے انسٹاگرام پر اسٹوری شیئر کی ہے۔ اس مین انھوں نے لکھا ہے کہ ”جب طالب علم، ٹیچرس اور پرامن رہنے والے شہریوں پر روزانہ جسمانی حملے ہونے لگے تو یہ دکھانے کی کوشش بند کر دینی چاہیے کہ سب کچھ ٹھیک ہے۔ ہمیں سچائی سے آنکھیں ملانی چاہئیں۔“ عالیہ بھٹ نے ساتھ ہی جے این یو میں طلبا پر ہوئے حملہ کی سخت الفاظ میں تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یہ آخر کیا چل رہا ہے، اس طرح کے واقعات ہر دن پریشان کرنے والے ہیں۔

عالیہ بھٹ کے علاوہ کئی اوربالی وڈ کے اداکاربھی میدان میں نکل پڑے ہیں اورجواہرلال نہرویونیورسٹی کے طلبا اوراساتذہ پرتشدد کے خلاف احتجاج کرنے والوں کے ساتھ شامل ہوگئے ہیں، ایسے ہی ڈپیکا پیڈیکون نے بھی زخمی طالب علموں سے اظہارہمدردی کرتے ہوئے اپنا احتجاج ریکارڈ کروایا ہے

Leave a reply