پاکستانی کرکٹرز کے خلاف ٹویٹ کرنا شیکھر دھون کا نیا مشغلہ ہے

0
40

بھارتی کرکٹر شیکھر دھون ایک مقبول چیٹ شو "آپ کی عدالت” میں نمودار ہوئے، جہاں انہوں نے ہفتہ کے روز انڈیا ٹی وی کے چیئرمین اور ایڈیٹر انچیف، رجت شرما سے بات کی۔

شو کے دوران، دھون نے انکشاف کیا کہ جب بات کرکٹر کی ہوتی ہے تو، وہ ہمیشہ کی طرح توجہ مرکوز رہتے ہیں۔ اپنی بین الاقوامی پہلی فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے دھون نے انکشاف کیا کہ وہ انتہائی گھبرائے ہوئے تھے اور اس وقت اس کے شرارتی پہلو نے پیچھے ہٹ لیا تھا۔

دھون نے اپنے آغاز کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا ، "اس وقت میرا دل واقعی میں تیزی سے دھڑک رہا تھا۔”

جب رجت نے دہلی لڑکے سے اپنے شوق کے بارے میں پوچھا۔ دھون نے قبول کیا کہ وہ شاعری کرنا پسند کرتے ہیں لیکن عام لوگوں کے برعکس وہ اپنے ساتھیوں کے بال کاٹنا پسند کرتے ہیں۔ دھون کو اپنے بچپن کے دنوں کی یاد دلاتے ہوئے بھی دیکھا گیا، انہوں نے اعتراف کیا کہ وہ اپنے پڑوسی ممالک کے لیٹر بکسوں میں پٹاخے چھپاتے تھے۔

انہوں نے شو میں موجود شائقین کے لئے اپنا ٹریڈ مارک کبڈی کا جشن بھی نافذ کیا۔

رجت نے اس کے بعد دھون سے اپنے سابق ٹویٹر پاکستان کرکٹر شاہد آفریدی کے خلاف ٹویٹ کے بارے میں پوچھا۔ دھون نے مزید کہا کہ انہیں سابق پاکستانی آل راؤنڈر کے ٹویٹ پسند نہیں تھے اور انہوں نے یہ بھی تسلیم کیا کہ پاکستان کرکٹرز کے خلاف ٹویٹ کرنا ان کا نیا مشغلہ ہے۔

دھون ایک واضح بولنے والا کرکٹر ہے جو اپنی قوم کی بات کرنے پر کبھی پیچھے نہیں ہوتا ہے۔

ماضی میں آفریدی نے کشمیر کی صورتحال پر ٹویٹ کیا تھا ، ” ہندوستانی مقبوضہ کشمیر میں جاری خوفناک اور تشویشناک صورتحال۔ خود ساختہ آزادی اور آزادی کی آواز بلند کرنے کے لئے ظالم حکومت کے ہاتھوں معصوموں کو گولی مار دی جارہی ہے۔ حیرت ہے کہ اقوام متحدہ اور دیگر بین الاقوامی ادارے کہاں ہیں اور وہ اس خونریزی کو روکنے کے لئے کوششیں کیوں نہیں کررہے ہیں؟

دھون کو آفریدی کا ٹویٹ پسند نہیں آیا اور انہوں نے پاکستان کے سابق کرکٹر کو یہ پیغام دے کر بغاوت کی: "پہلے خوف کے ملک کی حالت سدھارو۔ اپنی سوچ اپنا پاس رکھو۔ اپن ملک کے لیے جو ہم کر رہے ہیں وہ اچھا ہی ہے اور اگے جو کرنا ہے وہ ہمین اچھے سے پتا ہے۔

Leave a reply