اٹلی میں فوجی مشقوں کے دوران طیارہ سڑک پر گرگیا، کار سوار خاندان زد میں آگیا

سڑک سے گزرتی گاڑی میں ایک ہی خاندان کے چار افراد سفر کر رہے تھے
0
28
plane crash

اٹلی میں فوجی مشقوں کے دوران طیارہ سڑک پر گرنے سے کار سوار خاندان زد میں آگیا، حادثے میں پانچ سالہ بچی ہلاک، چار افراد زخمی ہوگئے جبکہ طیارہ مکمل تباہ ہوگیا۔

باغی ٹی وی:اطالوی میڈیا کے مطابق، اطالوی ایکروبیٹک فضائی ٹیم کا ایک طیارہ ہفتے کے روز شمالی شہر ٹورین کے باہر پریکٹس کے دوران گر کر تباہ ہو گیا، جس سے ایک بچی ہلاک ہو گئی ایک 9 سالہ بچے اور والدین کا جھلسنے کا علاج کیا جا رہا تھا۔

حادثے کا شکار طیارے کا پائلٹ پیراشوٹ کے ذریعے طیارے سے نکلنے میں کامیاب ہو گیا تھا لیکن سڑک پر طیارہ گرنے سے سڑک سے گزرتی کار میں سوار خاندان اس کی زد میں آگیا، حادثے میں ہلاک ہونے والی5 سالہ بچی کا بھائی اور والدین بھی زخمی ہوئے۔

برازیل میں طیارہ گر کر تباہ ،14 افراد ہلاک

میڈیا کے مطابق اٹلی میں فوجی مشقوں کے دوران طیارہ گرنے کا منظر کیمرے میں محفوظ ہوگیا تھا، دوران مشق طیارہ گر کر سڑک سے گزرتی گاڑی سے ٹکرایا جس میں ایک ہی خاندان کے چار افراد سفر کر رہے تھے،طیارہ گرتے وقت پائلٹ پیراشوٹ کے ذریعے طیارے سے نکلنے میں کامیاب ہوگیا، جس کی حالت خطرے سے باہر بتائی جارہی ہے۔

یہ حادثہ مبینہ طور پر صنعتی شمالی شہر کے قریب ٹورین کیسیل ہوائی اڈے سے ٹیک آف کے بعد پیش آیا پائلٹ کی حالت یا حادثے کی وجہ کے بارے میں فوری طور پر کچھ نہیں بتایا گیا-

ضرورت پڑنے پر ترکیہ یورپی یونین سے علیحدہ ہو سکتا ہے،ترک صدر

Frecce Tricolori اٹلی کی ایکروبیٹک پائلٹوں کی سب سے بڑی ٹیم ہے، جو اطالوی فضائیہ کا حصہ ہے۔ وہ عام طور پر قومی اہمیت کے واقعات میں ڈرامائی فلائی بائی کا مظاہرہ کرتے ہیں، جس سے اطالوی پرچم کے رنگوں کے لیے سرخ، سبز اور سفید دھوئیں کی لکیریں نکلتی ہیں وہ ایئر شوز کے دوران زیادہ پیچیدہ ایکروبیٹکس کا مظاہرہ کرتے ہیں اسکواڈ اتوار کو اطالوی فضائیہ کی 100 ویں سالگرہ کے موقع پر ہونے والے پروگراموں کے ایک حصے کے طور پر ایک شو کی تیاری کر رہا تھا۔

ہائپرسونک میزائلوں کی دوڑ میں امریکا ،روس اورچین سے پیچھے

1988 میں، جرمنی کے رامسٹین ایئر بیس پر ایک ایئر شو کے دوران فریس ٹرائیکولوری کے تین طیارے آپس میں ٹکرا گئے اور زمین پر گر کر تباہ ہو گئے جس میں تقریباً 300,000 لوگوں نے شرکت کی تین پائلٹ اور زمین پر موجود 67 افراد ہلاک ہو گئےسینکڑوں مزید زخمی ہوئے۔

Leave a reply