برطانیہ میں موسم سرما کا آغاز گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے

0
107

برطانیہ میں سردیوں کے آغاز پر وقت کو پیچھے کر دیا گیا یعنی تمام گھڑیاں اپنے مقررہ وقت سے ایک گھنٹہ پیچھے کر دی گئیں۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق ونٹر ٹائم کے شروع ہوتے ہی برطانیہ میں گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کر دی گئی ہیں ،ونٹر ٹائم آئندہ مارچ کے آخری اتوار کو ختم ہوگا۔

جنوبی کوریا: ہالووین کےہجوم میں بھگدڑ سے 120 افراد ہلاک، درجنوں زخمی

اتوار 30 اکتوبر کے ابتدائی اوقات میں، صبح 2 بجے، برطانیہ ایک گھنٹہ پیچھے، صبح 1 بجے تک گرین وچ مین ٹائم (GMT) پر واپس آجائے گا، جو کہ برطانوی موسم گرما کے سرکاری اختتام کی علامت ہے-

ہفتہ اور اتوار کی درمیانی شب کو گھڑیوں میں دو بجتے ہی ایک گھنٹہ پیچھے کر کے ایک بجا دیا گیا۔ گھڑیوں میں وقت کی تبدیلی کا مقصد دن کی روشنی سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانا ہے-

برطانوی بادشاہ چارلس کی اہلیہ کےطیارے سے دوران پرواز پرندا ٹکرا گیا

اس کا آغاز پہلی جنگ عظیم کے موقع پر جرمنی کی افواج نے کیا تھا، جس کے بعد پورے یورپ میں اسے اپنا لیا گیا۔ وقت کی تبدیلی سے برطانیہ اور پاکستان کے درمیان وقت کا فرق چار سے بڑھ کر پانچ گھنٹے ہوجائے گا۔

اتوار کی صبح گھڑیوں میں وقت کی تبدیلی کے سبب لوگوں کو ایک گھنٹہ زائد سونے کا موقع بھی ملا۔ آئندہ برس 26 مارچ سے سمر ٹائم کا دوبارہ آغاز ہوگا۔ سمارٹ فون اور لیپ ٹاپ وغیرہ میں وقت خود بخود تبدیل ہوجاتا ہے البتہ گھر کی دیواروں پرلگی گھڑیوں اورکار کی گھڑی کا وقت خود تبدیل کرنا پڑتا ہے۔

خیال رہے کہ برطانیہ اور پاکستان کے درمیان وقت کا فرق 4 سے بڑھ کر 5 گھنٹے ہو گیا۔

امریکی اسپیکر نینسی پلوسی کے شوہر پر ہتھوڑے سے حملہ،ملزم گرفتار

Leave a reply