دہی کھانے سے پہلے دہی کھانے کے حیرت انگیز فائدے ضرور پڑھ لیں

لاہور:دہی کھانا جسم کے لیے بے حد فائدہ مند ہے۔ اس سے نظام انہضام کا توازن بہتر ہوتا ہے اور ہمارے کھانے کو موثر انداز میں ہضم کرنے اور غذائی اجزاء جذب کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس سلسلے میں ، پاور آف پوزیٹیویٹی ویب سائٹ نے ایک رپورٹ شائع کی جس میں دہی کھانے سے متعلقہ صحت کے مختلف فوائد کے بارے میں بات کی گئی ہے۔

رپورٹ کے مطابق دہی جسم کے لیے ایک انوکھا اور غذائیت سے بھرپور کھانا ہے۔ یہ دنیا کے بہت سے ممالک میں مشہور ہے۔ یہ ایسی مقدار میں توانائی مہیا کرتا ہے جو ہمیں فعال طور پر کام کرنے میں مدد کرتا ہے۔

واضح رہے کہ دہی کا فائدہ فائدہ مند بیکٹیریا میں تازہ دودھ کو جمے ہوئے مکس میں تبدیل کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہاں ہم سب سے اہم فواید بیان کیے جاتے ہیں:

1- نظام انہضام کا توازن

ینگسٹن یونیورسٹی میں شعبہ حیاتیات کی ایک تحقیق میں کہا گیا ہے کہ دہی کو مستقل طور پر کھانے سے لییکٹوباسیلی کی سطح پر مثبت اثر پڑتا ہے جو کھانے کے ہاضمے کو بہتر بناتے ہیں۔غذائی اجزاء کو جذب کرنے میں مدد دیتے ہیں اور نقصان دہ بیکٹیریا کی افزائش کو محدود کرتے ہیں۔

2- جلد کی خوبصورتی

دہی میں وٹامن بی 2 ہوتا ہے جو جلد کی مرمت اور اسے تازہ دم رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ مزید برآں یہ جلد کی پریشانیوں جیسے ایکزیما اور مہاسوں سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

3- وزن کم ہونا

غذائی اجزاء اور کم کیلوری کے ساتھ صحت مند ناشتہ کھانا، جیسے دہی – وزن کم کرنے کا ایک آسان ترین طریقہ ہے۔ ہم دہی میں کچھ پھل جیسے انار کے بیج اور کیوی سلائس بھی شامل کرسکتے ہیں۔

4- دماغی صلاحیت میں بہتری

دہی دماغ کے کام کو بہتر بنانے اور رفتار کار کو بہتر بنانے مدد کرتا ہے۔ بچوں کے لیے اسکول کی کارکردگی کو بہتر بناتا ہے۔ سماجی روابط کو زیادہ ہموار بناتا ہے۔

5- فالج سے بچاؤ

خمیر شدہ کھانے سے بلڈ پریشر کم کرنے ،دل کی بیماری ، دوسرے درجے کے ذیابیطس اور فالج کے خطرے کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

6- جوڑوں کے درد کو کم کرنا

دودھ کی مصنوعات ہڈیوں اور پٹھوں کو مضبوط بنانے میں مدد کرتی ہیں اور جوڑوں کو آرام پہنچانے میں مدد دینے اور سوجن کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.