fbpx

ویتنام میں کرپشن الزامات پر صدر مستعفی

ویتنام کے صدر نگوین شوآن فوک نے کرپشن کیسز میں ان کے خلاف مبینہ کارروائی یا گرفتاری اور عوام کے شدید دباؤ کے پر استعفیٰ دیدیا۔

باغی ٹی وی : دی گارڈین کے مطابق سرکاری میڈیا کی رپورٹس کے مطابق، ویتنام کے صدر نے ان افواہوں کے بعد استعفیٰ دے دیا ہے کہ وہ بدعنوانی کے خلاف مہم کے ایک حصے کے طور پر برطرف ہونے والے تھے جس کی وجہ سے کئی وزراء کو برطرف کیا گیا تھا۔

موسمیاتی شدت: 2023 گزشتہ سال سے زیادہ تباہ کن ثابت ہوسکتا ہے،ماہرین کا انتباہ

ویتنام میں کرپشن کے خلاف مہم جاری ہیں اور ملک کے کئی اہم عہدوں پر فائز شخصیات کے خلاف گھیرا تنگ کیا جا رہا ہے کرپشن کے خلاف مہم کو کمیونسٹ پارٹی اور عوام کی حمایت بھی حاصل ہے نگوین شوآن فوک 2021 میں صدر منتخب ہوئے تھے۔

ویتنام کے صدر نگوین شوآن فوک کو کمیونسٹ پارٹی نے بطور وزیر اعظم 2016 سے 2021 کے دوران اپنے ماتحت سینئر وزراء کی کرپشن کا ذمہ دار ٹھہرایا تھا۔

جس کے بعد سے صدر کے گرد گھیرا تنگ کیا گیا اور ممکن تھا کہ انھیں برطرف کرکے گرفتار کرلیا جائے تاہم اس سے پہلے ہی وہ خود مستعفی ہوگئے اور استعفے کی وجہ ذاتی مصروفیات بتائیں۔

Phuc کی اچانک رخصتی کمیونسٹ ویتنام میں ایک غیر معمولی اقدام ہے، جہاں سیاسی تبدیلیوں کو عام طور پر احتیاط سے ترتیب دیا جاتا ہے، جس میں محتاط استحکام پر زور دیا جاتا ہے۔

ریاستی میڈیا نے کہا کہ کمیونسٹ پارٹی نے فیصلہ دیا ہے کہ وہ صدر بننے سے پہلے، 2016-21 کے وزیر اعظم کے دوران اپنے ماتحت سینئر وزراء کے غلط کاموں کے لیے ذمہ دار ہیں-

سعودی عرب میں افراطِ زرکی شرح 3.3 فی صد؛ مکانات کی وجہ سے مہنگائی میں اضافہ

انسداد بدعنوانی کی کارروائی میں اس ماہ دو نائب وزرائے اعظم کو برطرف کیا گیا تھا جس کی وجہ سے درجنوں عہدیداروں کی گرفتاری ہوئی ہے، جن میں سے بہت سے الزامات ویتنام کے کوویڈ ردعمل کے حصے کے طور پر کیے گئے معاہدوں سے متعلق ہیں۔

VNA نے پارٹی کی مرکزی کمیٹی کے سرکاری بیان کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ "جب دو نائب وزیر اعظم اور تین وزراء سمیت متعدد عہدیداروں نے خلاف ورزیوں اور کوتاہیوں کا ارتکاب کیا تو فوک نے رہنما کے طور پر سیاسی ذمہ داری قبول کی۔”

ملک کی قومی اسمبلی نے رواں ماہ فام اور وو ڈک ڈیم کو نائب وزیراعظم کے عہدوں سے ہٹا دیا تھا فام وزیر خارجہ تھے اور ڈیم ملک کے وبائی مرض سے نمٹنے کے انچارج تھے۔

ہرفرد موسمیاتی تبدیلیوں کے منفی اثرات کی روک تھام کیلئے کردار ادا کرسکتا ہے،بل…

ڈیم کے اسسٹنٹ سمیت کم از کم 100 عہدیداروں اور کاروباری افراد کو کووڈ ٹیسٹنگ کٹس کی تقسیم کے اسکینڈل کے سلسلے میں گرفتار کیا گیا ہے۔

وبائی امراض کے دوران ویتنامی لوگوں کی وطن واپسی کے حوالے سے تحقیقات میں سینتیس افراد کو گرفتار کیا گیا ہے، جن میں سے بہت سے سینئر سفارت کار اور پولیس اہلکار ہیں۔

وائرس کے پھیلاؤ کو کم کرنے کے لیے اپنی سرحدیں بند کرنے کے بعد، ویتنام نے 60 ممالک اور خطوں سے شہریوں کو گھر لانے کے لیے تقریباً 800 چارٹر پروازوں کا اہتمام کیالیکن مسافروں کو ویتنام واپس جانے کے لیے حد سے زیادہ ہوائی کرایوں اور قرنطینہ کی فیس ادا کرتے ہوئے پیچیدہ طریقہ کار کا سامنا کرنا پڑا۔

خیال رہے کہ موجودہ صدر سے پہلے صدر رہنے والے نے بھی استعفیٰ دیا تھا تاہم انھوں نے استعفے کی وجہ طبیعت خرابی کے باعث ذمہ داریاں نہ سنبھال پالنے کو قرار دیا تھا۔

چیچن صدر نے یوکرین تنازع کو تیسری عالمی جنگ قرار دیا