بھٹو کی نگری میں ڈاکو ذاکرمستانہ کو لوٹ فرار ہو گئے

0
47

کراچی: کراچی میں چوری اور ڈاکے کی وارداتیں بڑھنے لگیں ، اطلاعات کےمطابق کامیڈین ذاکر مستانہ کو کراچی میں ڈاکوؤں نے نقدی اورموبائل فون سے محروم کردیا۔

کراچی پولیس کے مطابق خواجہ اجمیر نگری کے علاقے نارتھ کراچی پاور ہاؤس چورنگی کے الیکٹرک آفس کے قریب موٹر سائیکل سوار ڈاکوؤں نے کامیڈین ذاکر مستانہ کو سر راہ اسلحے کے زور پر یرغمال بنا کر نقدی اور موبائل فون سے محروم کر دیا اور موقع سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔

جس سے میں محبت کرتی ہوں‌ وہ کسی اور سے محبت کرتا ہے ،جیسے محبوب خوش ویسے محبوبہ خوش ، صبا قمر کی محبت بھری کہانی صبا کی زبانی

دوسری طرف لٹ جانے والے معرود ذاکر مستانہ نے واقعہ کے متعلق بتایا کہ ڈاکو ان کی گاڑی سے چابی بھی نکال کر اپنے ہمراہ لے گئے جس کے باعث وہ اب یہاں سے جا بھی نہیں پا رہے اور نہ ہی موبائل فون ہے کہ کسی سے رابطہ کر سکوں۔

ڈاکر مستانہ نے نے واقعے پر انتظامیہ کی نااہلی پر شدید غم و غصے کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ آخر شہری اس طرح سے کب تک سڑکوں پر لُٹتے رہیں گے، اسٹریٹ کرمنلز کو کون لگام دے گا، یاد رہے کہ کراچی میں وارداتوں میں اضافے کے باوجود سندھ حکومت امن وامان کو بہتر کرنے کے لیے مخلص دکھائی نہیں‌دیتی اور اپنے سیاسی آقاوں کی خدمت میں مصروف ہے

Leave a reply