سینئر اداکار اکبر خان چل بسے

اکبر خان عارضہ قلب میں مبتلا رہنے کےبعد انتقال کرگئے
0
23
Akbar Khan

پاکستان کے سینئر اداکارو مجسمہ ساز اکبر خان عارضہ قلب میں مبتلا رہنے کےبعد انتقال کرگئے ہیں جبکہ اداکار اکبر خان نے پاکستان ٹیلی ویژن سمیت کئی کامیاب ڈراموں میں کردار ادا کیا ہے جن میں ڈرامہ سیریل پری زاد، دل رباسمیت دیگر شامل ہیں، اُن کے بھائی انور حسین نے کہا کہ اکبر خان کی انڈسٹری کیلئے بے شمارخدمات ہیں، وہ ایک شریف انسان تھے۔

تاہم خاندانی ذرائع کے مطابق نماز جنازہ نارتھ کراچی سیکٹر فائیو سی ٹو مسجد میں عصر کی نماز ککے بعد ادا کی گئی اور ان کی تدفین نارتھ کراچی کے قبرستان میں کی گئی ہے۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
مزید یہ بھی پڑھیں؛پرواز میں دوران سفر مسافرکو خون کی الٹیاں
بچوں کے حقوق کی پامالی،ملزمان کیخلاف کاروائی ہوگی،وزیراعظم
تعلقات کو مزید وسعت دینے کے خواہاں ہیں،برطانوی ہائی کمشنر

ایوان صدر میں بزرگ افراد کیلئے ظہرانے کا اہتمام
معروف اداکارو مجسمہ اکبر خان کو مصوری کیساتھ مجسمہ سازی کا بھی شوق تھا،انہوں کئی مسجمے تیار کیے ان کا خیال تھا کہ پاکستان کے کلچر میں مجسمہ سازی کی بھی اپنی ایک پہچان ہونی چاہیے۔ خیال رہے کہ اس سے قبل بھارتی گلوکار راجو پنجابی 40 سال کی عمر میں انتقال کر گئے تھے جبکہ بھارتی میڈیا کے مطابق راجو پنجابی ریاست ہریانہ کے اسپتال میں زیر علاج تھے جہاں آج ان کی موت ہوگئی۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق گلوکار 10 دن سے اسپتال میں داخل تھے اور انہیں وینٹی لیٹر پر بھی منتقل کیا گیا تھا تاہم بھارتی میڈیا کے مطابق گلوکار کا آخری گانا 12 اگست کو ریلیز ہوا تھا۔

Leave a reply