"امریکی کتے”اب مصراوراردن نہیں جائیں گے ،کیوںکہ وہاں وہ ماردیتے ہیں

0
29

واشنگٹن : "امریکی کتے”اب مصراوراردن نہیں جائیں گے ،کیوںکہ وہاں وہ ماردیتے ہیں ،اطلاعات کےمطابق امریکی حکام نے "امریکی کتوں” کو مصر و اردن نہ بھیجنے سے متعلق فیصلے میں کہا ہے کہ کتے انسداد دہشت گردی کےلیے ہماری بیرون ممالک کوششوں میں اہمم کردار ادا کررہے ہیں۔

 

سپرپاورامریکہ جہاں ہزاروں افراد گاڑیوں می زندگی گزارنے پر مجبور

امریکی حکام کا کہنا ہے کہ وہ آتشیں مواد کی نشاندہی کرنے والے کھوجی کتوں کو اردن اور مصر نہیں بھجوائے گا کیونکہ غفلت کی وجہ سے وہاں بہت سے جانوروں کی ہلاکت ہوئی ہے۔امریکہ کوامریکی کتوں کی موت پرنہایت افسوسناک ہے۔جبکہ ایک اہلکار کا کہنا تھا کہ ان اقدامات کا مقصد مزید کتوں کی اموات کو روکنا ہے۔

 

خدا سب سے محبت کرتا ہے، چاہے وہ بدترین کیوں نہ ہو، پوپ فرانسس

اہلکار کا کہنا تھا کہ کتے انسداد دہشت گردی کے لیے ہماری بیرونی ممالک کوششوں اور امریکیوں کی زندگی بچانے میں ایک اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔حکام نے مزید کہا کہ جو کتے اردن اور مصر بھجوائے جا چکے ہیں وہ فی الحال وہیں رہیں گے۔

 

روس نے امریکہ کاتوڑکرلیا،اب اپنا انٹرنیٹ اپنی دنیا، امریکہ اوراتحادی ہوئے پریشان

یاد رہےکہ” امریکی کتے ” دنیا بھرمیں مشہورہیں یہی وجہ ہے کہ ترقی پزیرممالک جہاں سیکورٹی کے معاملات کچھ بہترنہیں ہیں وہاں امریکہ کے ان کتوں کی بڑی مانگ ہےیا وہ ممالک جن کے پاس اپنا کوئی سیکورٹی کا اچھا نیٹ ورک نہیں وہاں بھی امریکی کتوں کوبلایا جاتا ہے

Leave a reply