fbpx

اندھی تقلید،تحریر:بلال لطیف

‏اندھی تقلید کے بہت بڑے نقصانات ہوتے ہیں۔
اگر دیکھا جائے تو معاشرے میں سب سے زیادہ نقصان وہی اٹھاتے ہیں جو بغیر کسی تحقیق و سوچ بچار اور معلومات کے کسی ایسے تحریک یا شخص کی پیروی شروع کرتے ہیں جو ظاہری کچھ اور پروپیگنڈہ کرتے ہیں جبکہ پس پشت کوئی اور منصوبہ رکھتے ہیں۔
تاریخ گواہ ہے کہ اسلامی سلطنتوں کو زوال پزیر کرنے کے لئے کفری طاقتوں نے مسلمان غداروں کو استعمال کیا ہے اور اب بھی وہی فارمولا ازما رہے ہیں۔

شام کے بربادی میں اپنوں کا ہاتھ تھا اور ان لوگوں کو پس پشت امریکہ، اسرائیل اور دیگر کفری طاقتوں نے سپورٹ کیا، یمن، لیبیا، عراق ،افغانستان،فلسطین اور دیگر اسلامی ممالک کو تاراج اور محکوم بنانے میں اپنے غداروں کا ہاتھ تھا۔

اج کل پاکستان میں وہی فارمولا دہرایا جارہا ہے بلوچ اور پشتونوں کو ریاست مخالف بنانے کے لئے چند لوگوں کو استعمال کیا جارہا ہے جن میں پی ٹی ایم، ٹی ٹی پی، بی ایل اے اور دیگر ہم جنس پرست تنظیمیں سرفہرست ہے بد قسمتی یہ ہے کہ کچھ قوم پرست تنظیمیں بھی ان صفوں میں کھڑے ہیں

یہ تحریکیں اور تنظیم پاکستان کے خلاف بین الاقوامی سطحہ پر پروپیگنڈوں میں مصروف ہے جبکہ را، سی ائی اے، موساد اور این ڈی ایس جیسے بدنام زمانہ ایجنسیاں انکے پشت پر کھڑے ہیں۔
اسلئے ہمیں ان پروپیگنڈوں کو توڑنا ہے اور دجال کی ان کارندوں کو ناکام بنانا ہے تاکہ پاکستان محفوظ رہ سکے۔