باجی مریم سے ساری ن لیگ پناہ مانگتی ہے اتنی لڑاکا ساس کا مقابلہ کونسی بیچاری بہو کرے گی؟ شہباز گل

0
53
باجی-مریم-سے-ساری-ن-لیگ-پناہ-مانگتی-ہے-اتنی-لڑاکا-ساس-کا-مقابلہ-کونسی-بیچاری-بہو-کرے-گی؟-شہباز-گل.jp-bg #Baaghi

وزیراعظم کے معاون خصوصی شہباز گل کا کہنا ہے کہ مریم صاحبہ اب بیٹے کی شادی کے بہانے ملک سے بھاگنے کی پلاننگ کر رہی ہیں لیکن اس بار یہ بہانے نہیں چلیں گے۔

باغی ٹی وی : شہباز گل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر لکھا کہ مریم صاحبہ اب بیٹے کی شادی کے بہانے ملک سے بھاگنے کی پلاننگ کر رہی ہیں۔اس بار یہ بہانے نہیں چلیں گے بہت ہو گیا جھوٹ بیٹے کو پاکستان بلائیں اور یہاں شادی میں شرکت کریں حکومت ہر طرح سے آپ کے بھاگنے کی اس سازش کو ناکام بنائے گی اس لائن پراب ان کمنگ کی سہولت ہے آؤٹ گوئنگ مکمل بند ہے-


معاون خصوصی نے ٹوئٹ میں ن لیگ کی مرکزی نائب صدر مریم نواز کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ مریم صاحبہ ہر صورت ملک سے فرار چاہتی ہیں تا کہ سزا نہ کاٹنی پڑے۔ اور دوسری طرف بہو کا دل ہے کہ وہ پاکستان میں ہی رہیں۔ اب بھلا بتائیں اتنی لڑاکا ساس کا مقابلہ کونسی بہو کرے گی ؟ ہماری باجی مریم سے تو ساری ن لیگ پناہ مانگتی ہے بیچاری اکیلی بہو تو یہ معرکہ انجام نہ دے پائے گی۔

واضح رہے کہ مسلم لیگ ن کی مرکزی نائب صدرمریم نواز کے بیٹے جنید صفدر کی سیف الرحمان کی بیٹی عائشہ کیساتھ شادی طے پا گئی ہے۔ جس کا اعلان مریم نواز نے خود ٹوئٹر کے ذریعے کیا مریم نواز کے بیٹے جنید صفدر کا نکاح 22 اگست کو لندن میں ہوگا۔

Leave a reply