ورلڈ ہیڈر ایڈ

بند کمروں میں ہونیوالے واقعات کی حقیقت؟ باغی ٹی وی اور کھرا سچ لا رہے ہیں انکشافات سے بھرپورویڈیو سیریز

باغی ٹی وی اور کھرا سچ پاکستان کی تاریخ کے وہ حقائق سامنے لا رہے ہیں جن سے کم لوگ واقف ہیں، بند کمروں میں ہونے والے واقعات سے باغی ٹی وی اور کھرا سچ پردہ اٹھا رہے ہیں وہ بھی ویڈیو سیریزمیں, پاکستان کی نامور، ممتاز شخصیات و دانشور حقائق کو بیان کریں گے.

پاکستان کی تاریخ میں بند کمروں میں ہونے والے واقعات کی حقیقت کی حقیقت کیا ہے؟ باغی ٹی وی اور کھرا سچ مل کر اس کو سامنے لا رہے ہیں، اس ضمن میں ایک ویڈیو سیریز تیار کی گئی ہے جس کی 36 قسطیں ہوں گی ،ہر قسط کا دورانیہ 25 منٹ کا ہو گا، اس ویڈیو سیریز میں پاکستان کی ممتاز ،دانشور شخصیات شرکت کریں گی.

 

کاٹن پر ظالمانہ ٹیکس کا معاملہ اعلیٰ حکام تک پہنچانے پر مبشر لقمان کے شکرگزار ہیں، سہیل محمود کھرل

باغی ٹی وی اور کھرا سچ کی اس تاریخی ویڈیو سیریز میں پاکستان کی نامور شخصیات کی زبانی ناظرین پاکستان کی تاریخ سنیں گے اور دیکھیں گے، 1947 سے لے کر آج تک کے تاریخی واقعات کی فوٹیج باغی ٹی وی نے حاصل و تیار کر لی ہے جو اس سیریز میں دکھائی جائے گی.

آج کے بعد کوئی یہ نہ کہے کہ شہباز شریف کی کمر میں درد ہے، مبشر لقمان نے ایسا کیوں کہا؟

باغی ٹی وی اور کھرا سچ کی جانب سے اس ویڈیو سیریز کو اگلے ماہ اگست میں کسی بھی وقت لانچ کر دیا جائے گا .

باغی ٹی وی واقعات کے پیچھے پس پردہ حقائق کو بیان کرے گا

اس ویڈیو سیریز کو بنانے میں باغی اور کھرا سچ کو کافی مشکلات اور مسائل کا سامنا کرنا پڑا، چند روز قبل باغی ٹی وی اور کھرا سچ نے اس کا پرومو بھی جاری کیا جس میں کہا گیا کہ عوام کے سامنے ہونے والے واقعات کچھ ہوتے ہیں جبکہ ان کے پس پردہ حقائق کچھ اور ہوتے ہیں۔بہت سی ایسی چیزیں ہیں جو پہلے کبھی بھی منظر عا م پر نہیں آئیں .کیا وجہ ہے کہ لیاقت علی خان کو ایک پلان کے ساتھ شہید کر دیا۔ وہ کیا وجہ تھی کہ پاکستان قیام کے بعد ہی سیاسی بحرانوں کا شکار ہو گیا۔ وہ کون لوگ تھے جنہوں نے قائداعظم کو خراب ایمبولینس میں سوار کرایا؟ وہ کون لوگ تھے جنہوں نے قائداعظم کے طیارے کو اڑنے نہیں دیا۔ آٹھ سالوں میں چھ حکمران کیوں بدلے؟ پہلا فوجی مارشل لاء کیوں لگا؟

 

پاکستان میں تیل و گیس کے ذخائر کی دریافت کا کام کیوں روکا گیا؟ سینئر صحافی مبشر لقمان نے کئے انکشاف

 

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.