سیاہ بچے کی پیدائش پرباپ نے ماں‌اورماں نے بلیک کافی کو ذمہ دارقراردیا

0
42

واشنگٹن : امریکی ریاست ساؤتھ فلوریڈا میں واقع ایس ایف باپتس نامی اسپتال میں انوکھا واقعہ پیش آیا، جہاں 22 سالہ سفید فام خاتون اینی کوکلیڈو کے ہاں خوبصورت بچے نے جنم لیا۔اطلاعات کے مطابق امریکی سفید فام شخص نے سیاہ بچے کی پیدائش پر بیوی کو ذمہ دار ٹہرا دیا، جواب میں سفید فام بیوی نے سیاہ بچے کی پیدائش کافی کا نتیجہ قرار دے دی۔

ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل فیض حمید کی وزیراعظم سے ملاقات

مقامی خبر رساں ادارے نے اینی کوکلیڈو کے سفید فام شوہر نے خصوصی گفتگو کے دوران بتایا کہ جب ڈاکٹرز نے میرے نومولود بچے کو میرے ہاتھوں میں دیا تو میں یہ دیکھ کر حیران رہ کہ میرا بچہ سیاہ تھا۔شوہر نے بتایا میں نے اپنی اہلیہ اینی سے واضحات طلب کرتے ہوئے کہا کہ میں نسل پرست نہیں ہوں اور نہ ہی بچے کا رنگ میرے لیے باعث پریشانی ہے لیکن تم نے مجھے دھوکا دیا ہے؟ جس پر میری بیوی نے جواب دیا کہ میں نے دھوکا نہیں دیا بچے کا سیاہ ہونا آپ کے بلیک کافی پینے کا نتیجہ ہے۔

آپ بغیردودھ اور چینی کے بے تحاشا بلیک کافی پیتے تھے اس لیے اس کا رنگ بھی کافی کا جیسا ہے۔مقامی میڈیا کا کہنا تھا کہ شوہر جو بہت زیادہ بلیک کافی پیتے ہیں اور ڈبل روسٹ ایسپریسو کا استعمال کرتے ہیں انہوں نے دعویٰ کیا کہ ان کی بیوی قصوروار ہے۔

بھارت جہاں ہرسال دلتوں پرمظالم کے دو ہزارسے زائد واقعات ہونے لگے

شوہر کا کہنا تھا کہ ہماری شادی کو 8 ماہ ہوچکے ہیں جو میرے لئے ایک لمبہ عرصہ ہے اور یہ حقیقت ہے کہ مجھے بلیک کافی بہت پسند ہے۔ان کا کہنا تھا کہ میں سارا دن بہت کڑک کافی پیتا ہوں اور مجھے لگتا ہے کہ میری اہلیہ درست کہہ رہی ہے، مجھے ڈی ای اے ٹیسٹ کی ضرورت نہیں دکھائی دیتی ہے۔

اسلام آباد میں مردہ مرغیوں کا گوشت کھلائےجانے کا انکشاف

Leave a reply