fbpx

منی لانڈرنگ، دہشت گردی کی مالی معاونت،ڈی آئی جی سیکیورٹی نے کیا خطاب

ڈی آئی جی سیکیورٹی اینڈ ایمرجنسی سروسز ڈویژن ڈاکٹر مقصود احمد نے نیشنل پولیس اکیڈمی اسلام آباد میں پولیس، نیب اور ایف آئی اے کے افسران کو منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کی مالی معاونت کے موضوع پر لیکچر کیا۔ شرکاء کا تعلق 5ویں ڈومین سپیسیفک ٹریننگ کورس سے تھا۔

ڈی آئی جی سیکیورٹی نے ایف اے ٹی ایف کی 49 سفارشات کے مختلف پہلوؤں اور پاکستان میں منی لانڈرنگ اور دہشت گردی کی مالی معاونت کے انسداد میں اس کی افادیت پر روشنی ڈالی۔ شرکاء کو دہشت گردی کی مالی معاونت کی تکنیکس، تحقیقات اور مختلف روابط کے بارے میں آگاہ کیا گیا۔ ڈپٹی کمانڈنٹ نیشنل پولیس اکیڈمی نعیم احمد شیخ اور دیگر سینئر افسران بھی اس موقع پرموجود تھے۔ کورس کا مقصدپولیس اور قانون نافذ کرنے والے افسران کوپیشہ ورانہ مہارتوں سے آراستہ اور آگاہ کرنا ہے۔

کیا اگلی باری بھارت کی ہے یا پھرٹال مٹول:ایف اے ٹی ایف کے صدرنے بیان دے کربھارت کے حواس باختہ کردیئے

ایف اے ٹی ایف کے پلیٹ فارم پر بھارت کا چہرہ بے نقاب ہوگیا ہے، حماد اظہر

ایف اے ٹی ایف،پاکستان جب تک یہ کام نہیں کریگا وائیٹ لسٹ میں نہیں آ سکتا،مبشر لقمان کا خوفناک انکشاف

قریشی نے سعودی عرب کو دھمکی دے کر احسان فراموشی کا مظاہرہ کیا،وزارت چھوڑ کرگدی نشینی کا کام کریں، ساجد میر

ڈاکٹر مقصود احمد نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ نیشنل پولیس اکیڈمی میں افسران کو لیکچر دینا ان کے لیے اعزاز کی بات ہے اپنے تجربے اور معلومات جوکہ انہوں نے قومی اور بین الاقوامی پلیٹ فارمز سے حاصل کیا ہے کو شیئر کرنا کورس کرنے والے افسران کے لئے فائدہ مند ثابت ہوگا۔یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ ڈی آئی جی ڈاکٹر مقصود احمد نے حال ہی میں نارتھمبریا یونیورسٹی برطانیہ سے ٹیررزم فنانسنگ میں ڈاکٹریٹ کی ڈگری حاصل کی ہے۔