fbpx

دنیا کا قیمتی لاہور ڈائمنڈ ہار، ملکہ برطانیہ اور ایک مسکراہٹ

دنیا کا قیمتی لاہور ڈائمنڈ ہار، ملکہ برطانیہ اور ایک مسکراہٹ

باغی ٹی وی : کیا آپ جانتے ہیں کہ برطانیہ کی ملکائیں اپنے شوہروں کی تاج پوشی یا سرکاری تقریبات میں جو قیمتی ہار پینتی ہیں اس ہار کو لاہور ڈائمنڈ ہار کے نام سے جانا جاتا ہے؟
اس لاہور ہار کی کہانی یہ ہے کہ جب 1849 میں انگریز لاہور قلعے میں داخل ہوئے تو انہیں حیرت انگیز ایک خزانہ ملا۔عام طور پر ہمارے علم میں کوہ نور کا خیال آتا ہے ہم سب کوہ نور کے بارے میں جانتے ہیں کہ انگریزوں نے اس پر قبضہ کر لیاتھا لیکن وہاں کوہ نور کے علاوہ بھی بہت کچھ تھا۔

انگریز حکومت نے قلعے کے ‘توشہ خانہ’ میں موجود اشیاء کی فہرست قلعے کے ایڈمنسٹریٹر ڈاکٹر جان لاگ سونپی گئی۔ پرانی فہرست کی بنیاد پر ، اس نے ایسٹ انڈیا کمپنی کے لئے اس قلعے کے اندر موجود خزانے کی ایک نئی فہرست بنائی جس میں دیگر اشیاء کے علاوہ کوہ نور ، ہیروں کے پانچ بیگ ، سونے کے زیورات کے 134 بڑے گھرے اور قیمتی سامان شامل تھے پتھر ، مہنگے اور نایاب کشمری شالوں اور چوغوں کا ایک پورا اسٹور تھا ،حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے آثار (جن میں آپ صلعم کے نعلین ، چلنے والی لاٹھی ، قمیض یا چوغا ، ٹوپی کے ساتھ ساتھ موئے مبارک بھی شامل تھے)۔

یہ صرف اس دولت کا ایک حصہ ہے جو انہوں نے لاہور سے لیا۔ ہیروں کے تھیلے سے ملکہ وکٹوریہ کے لئے لاہور ہیرے کا ہار بنایا گیا تھا۔ ملکہ نے یہ ہار 1858 میں 28 قیمتی پتھروں سے بنا تھا جسے اس نے گارٹر اور ایک رسمی تلوار کو لاہور ہار سے ہٹایا دیاتھا۔ اس ہار میں 161 کیریٹ تک کا اضافہ ہوا ، اس کی وجہ سے یہ دنیا کا سب سے مہنگا ہار ہے جس کا وزن 8 سے 11 قیراط اور لاکٹ پتھر کے درمیان ہے ، جس کا وزن 22.5 قیراط (اصل 103 قیراط سے کٹا ہوا ہے) ہے۔

وہ لاکٹ جو قیمتی پتھر سے سے بنا ہے اس میں لاہور ہیرا جڑا ہوا ہے . لہذا اس کا نام لاہور ہار ہے۔ آج تک یہ ہار دنیا کے مہنگے ترین ہاروں میں شامل ہے۔
لہذا جب بھی انگلینڈ کی ملکہ لاہور ڈائمنڈ کے ہار کو اہم ترین ریاستی تقریبات کے لئے زیب تن کر کے نکلتی ہیں تو آپ اس کے سحر کے اندر آنے کی بجائے مسکرا کر یہ کہہ سکتے ہیں یہ جاہ و حشم اور شاہی قیمتی جواہر کہاں سے آئے ہیں یہ لاہور سے لوٹے گئے ہیں جو اب ان کا سٹیٹس سمبل بن گیا ہے .

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.