ایلون مسک کا نیا سوشل میڈیا پلیٹ فارم بنانے پر غور

0
30

دنیا کے امیر ترین شخص اور ٹیسلا کمپنی کے چیف ایگزیکٹیو ایلون مسک ایک نیا سوشل میڈیا پلیٹ فارم بنانے کے بارے میں سنجیدگی سے غورکررہے ہیں۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق ایلون مسک سے ایک سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ٹوئٹر صارف نے پوچھا کہ کیا وہ ایک اوپن الگورتھم کا حامل آزادی اظہار کو تقویت دینے والا سوشل میڈیا پلیٹ فارم قائم کریں گے جہاں پروپیگنڈہ کم سے کم ہو۔

جی سیون ممالک کا روس پرمکمل معاشی پابندیوں کےحوالےسےمشاورت


جس کے جواب میں ایلون مسک کا کہنا تھا کہ وہ ایک نیا سوشل میڈیا پلیٹ فارم بنانے کے بارے میں سنجیدگی سے غورکررہے ہیں انہوں نے ٹویٹ میں سوال کیا ہے کہ کیا ایک نئے پلیٹ فارم کی ضرورت ہے؟

ایلون مسک کے اس ٹویٹ سے ایک دن قبل انہوں نے ٹوئٹر پر ایک پول میں صارفین سے یہ پوچھا تھا کہ کیا ٹوئٹر آزادیٔ اظہار کے اصولوں کی پاسداری کر رہا ہے؟ جس کے جواب میں 70 فیصد افراد کا جواب نفی میں تھا۔


ایک صارف نے کہا کہ میری درخواست باقی ہے مسٹر مسک، براہ کرم ٹویٹر خریدیں اور اسے ایک آزاد تقریر کا پلیٹ فارم بنائیں جہاں صارف اپنا الگورتھم منتخب کر سکے۔

امریکا طویل جنگ کے لیے تیار رہے:شمالی کوریا کی دھمکی

واضح رہے کہ ایلون مسک سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کی پالیسیوں پر تنقید کرتے رہتے ہیں۔ان کا کہنا ہے کہ ٹوئٹر آزادی اظہار کے اصولوں کی پاسداری کو یقینی بنانے میں ناکامی کی وجہ سے جمہوری قدروں کا ساتھ نہیں دے رہا۔

فلسطینی علاقے نقب میں یہودیوں کی 10 نئی بستیوں کی تعمیر کا اسرائیلی منصوبہ

Leave a reply