ایلون مسک نے 5 ارب 70 کروڑ ڈالر عطیہ کر دیئے

0
66

دنیا کے امیر ترین شخص ایلون مسک نے ٹیسلا کے حصص میں 5.7 بلین ڈالر خیراتی ادارے کے لیے عطیہ کیے ہیں-

باغی ٹی وی :"الجزیرہ” کے مطابق ایلون مسک نے گزشتہ سال کے آخر میں تقریباً 6 بلین ڈالر مالیت کا ٹیسلا انکارپوریشن اسٹاک چیریٹی کو تحفے میں دیا جو تاریخ کے سب سے بڑے عطیات میں سے ایک ہے۔

کورونا پابندیوں اور ویکسین کے خلاف ڈرائیورز کا احتجاج،جسٹن ٹروڈو نے ایمرجنسی نافذ…

ان شیئرز کو عطیہ کرنے کا انکشاف پیر کو یو ایس سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کو دی گئی فائلنگ میں ہوا فائلنگ کے مطابق یہ حصص گزشتہ سال 19 نومبر سے 29 نومبر کے درمیان تحفے میں دیئے گئے تھے، جس میں حصص کے وصول کنندہ یا وصول کنندگان کا نام نہیں تھا۔


یہ عطیہ اس وقت ہوا جب ٹیسلا کے چیف ایگزیکٹو آفیسر مسک نے سیاست دانوں بشمول برنی سینڈرز اور الزبتھ وارن کے ساتھ عدم مساوات اور مجوزہ ویلتھ ٹیکس پر جھگڑا کیا۔ تحفہ سے پہلے کے ہفتوں میں، مسک نے تجویز پیش کی کہ اگر اقوام متحدہ ثابت کر دے کہ 6 بلین ڈالر دنیا کی بھوک کو حل کرنے میں مدد کریں گے، جب تنظیم کے ورلڈ فوڈ پروگرام کے سربراہ نے مسک جیسے ارب پتیوں کو "قدم بڑھنے” کا مطالبہ کیا۔

بھارت کا اپنے شہریوں کو یوکرین چھوڑنے کا مشورہ

عطیات کے وقت ٹیسلا کا اسٹاک ایک ہزار ڈالرز فی شیئر سے اوپر ٹریڈ کر رہا تھا عطیہ کردہ حصص کی قیمت 5.7 بلین ڈالر کی تھی جو لین دین کی تاریخ پر سب سے زیادہ اور سب سے کم قیمت کی اوسط کی بنیاد پر تھی۔


اس خیراتی امداد نے ایلون مسک کو 2021 میں امریکہ کا دوسرا سب سے بڑا عطیہ کرنے والا شہری بنا دیا ہے، ٹیسلا کے سی ای او صرف بل گیٹس اور میلنڈا فرنچ گیٹس سے پیچھے ہیں جنہوں نے گزشتہ سال 15 بلین ڈالر رقم عطیہ کی۔

پچھلی سیکیورٹیز فائلنگ سے پتہ چلتا ہے کہ مسک نے 2021 کے آخری دو مہینوں میں ٹیسلا کے 16 بلین ڈالر سے زیادہ کے حصص فروخت کیے جن میں سے اندازے کے مطابق 11 بلین ڈالرز امریکی فیڈرل ٹیکس بل ادا کیے جائیں گے۔

عطیہ کیے گئے حصص کے بارے میں مزید تفصیلات فراہم نہیں کی گئیں یاد رہے مسک نے ایک فاؤنڈیشن بھی قائم کی ہے جو بچوں کے بارے میں تحقیق اور سائنسی ایجادات کے لیے گرانٹ دیتی ہے۔

امریکی اتحاد جیت گیا :روس کی ہوش ٹھکانے آگئی:فوجیوں کی یوکرین کی سرحد سے واپسی شروع

Leave a reply