fbpx

بگ باس 15 میں کھلاڑیوں کی غیر ضروری گفتگو اور حرکتیں،سلمان خان غصے میں آگ بگولہ ہو گئے

ممبئی: بالی ووڈ اداکار اور ریئلٹی شو بگ باس کے میزبان سلمان خان سیٹ پر غصے سے آگ بگولا ہوگئے۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق بگ باس سیزن 15 میں حصہ لینے والے شرکا نے شو کے دوران غیر ضروری گفتگو اور حرکتیں کر کے سلمان خان کے صبر کو آزمانے کی کوشش کی۔

بھارت میں مسلمانوں کی نسل کشی بند نہیں کی تو خانہ جنگی کا خطرہ ہے،نصیر الدین شاہ

پہلی بار شو کا حصہ بننے والے ابھیجیت بیچو کلے اور شمیتا شیٹھی نے پروگرام کے دوران کرسیاں تبدیل کیں تو سلمان خان نے دونوں کو متنبہ کیا، اُس کے باوجود ابھیجیت نے جمائی لی تو میزبان ناراض ہوئے اور اونچی آواز میں غصے سے ابھیجیت کو کہا کہ ’جاؤ ، جاکر سوجاؤ‘۔

کنسرٹ کے دوران لڑکوں کی آئمہ بیگ کے ساتھ بدتمیزی

سلمان خان کا غصہ دیکھ کرابھیجیت نے معافی مانگی جس پر انہوں نے کہا کہ ’یہ سب میرے ساتھ نہیں چلے گا‘۔ ابھی کچھ دیر ہی گزری تھی کہ سلمان خان شیمتا شیٹھی پر غصہ ہوئے اور انہیں اپنا رویہ درست کرنے کی ہدایت بھی کی۔

بگ باس سیزن 15 کی یہ قسط آج شام کو ٹیلی ویژن پر نشر کی جائے گی۔

سنی لیون کا نیا گانا ان کے گلے کی ہڈی بن گیا

اس سے قبل بالی ووڈ کے دبنگ خان کی ویڈیو سماجی رابطے کی ویب سائٹ اور فوٹو ویڈیو شیئرنگ پلیٹ فارم انسٹاگرام پر وائرل ہوئی تھی ، جس میں انہیں نیکر اور ٹی شرٹ میں رکشہ چلاتے دیکھا جاسکتا ہے سلمان خان کو رکشے کی ڈرائیونگ سیٹ پر بیٹھا دیکھ کر وہاں موجود لوگ حیران ہوئے اور انہوں نے اس منظر کو کیمرے میں محفوظ کرنے کے لیے اپنے موبائل نکالے-

اپنے پہناوے کو لے کر میں بچپن سے ہی کافی دقیا نوسی ہوں، ماہرہ خان

جب یہ ویڈیو سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شیئر ہوئی تو مداح دبنگ خان کے نئے انداز کو دیکھ کر حیران رہ گئے کیونکہ اس سے قبل انہوں نے کبھی سلمان خان کو اتنی مہارت کے ساتھ رکشہ چلاتے نہیں دیکھا تھا۔

بھاری معاوضہ مانگنے والے اداکاروں کو کرن جوہر کا چیلنج

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق سلمان خان نے ممبئی سے 35 کلومیٹر کی مسافت پر واقع پنویل میں اپنے فارم ہاؤس کے قریب رکشہ چلانے کا مظاہرہ کیا ویڈیو پر صارفین اور بالخصوص سلمان خان کے مداحوں نے تبصرے بھی کیے۔ جس میں انہیں نیکر اور ٹی شرٹ میں رکشہ چلاتے دیکھا جاسکتا ہے۔

شاہ رخ خان کی بلاک بسٹر فلم جو سلمان خان نے پاکستانی مداحوں کیلئے ٹھکرا دی