گوگل کا ای دستخط متعارف کرانے کا فیصلہ

ای میل درخواست گزار اور دستخط کنندہ کو بھیج دی جائے گی
0
51
Google

کیلیفورنیا: ٹیکنالوجی کمپنی گوگل نے ای دستخط متعارف کرانے کا فیصلہ کر لیا۔

باغی ٹی وی: ٹیکنالوجی ویب سائٹ ٹیک کرنچ کے مطابق ٹیکنالوجی کمپنی گوگل نے ورک اسپیس کے لیے ڈاکس اور ڈرائیو میں ای دستخط متعارف کرانے کا فیصلہ کیا الیکٹرانک دستخط دستاویزات کے ذخیرہ اور انتظام میں شامل کمپنیوں کے لیے ٹیبل سٹیک بن گئے ہیں۔

یہ حیرت کی بات نہیں ہونی چاہئے کہ گوگل نے آج گوگل ورک اسپیس میں اپنی نئی ای دستخط کی صلاحیت کے کھلے بیٹا کا اعلان کیا۔ نیا فیچر خاص طور پر Google Docs اور Google Drive کے لیے انفرادی اور مختلف گروپ اکاؤنٹس کے لیے دستیاب ہوگا یہ ای دستخط فیچر صارفین کو کسی بھی آفیشل معاہدے پر ٹیب بدلے بغیر گوگل ڈرائیو میں رہتے ہوئے ہی دستخط کرنے کی سہولت دے گا۔

پانی کی سطح سے اڑان بھرنے والا روسی طیارہ

نئی خصوصیت، جو اب تک محدود الفا ریلیز میں تھی، اس کا مقصد سولو پرینیورز اور چھوٹے کاروباروں کے لیے ہے تاکہ دستخط حاصل کرنے کے لیے پرنٹنگ، دستخط، اسکیننگ اور ای میل کیے بغیر دستاویز میں ڈیجیٹل دستخطوں کو آسانی سے جمع اور ٹریک کریں۔

کمپنی نے نئی خصوصیت کا اعلان کرتے ہوئے ایک بلاگ پوسٹ میں لکھا کہ صارفین کے لیے ایک لاک پی ڈی ایف فائل بنائی جائے گی اور دستخط کے مطلوبہ فیلڈ کو پر کر کے درخواست جمع کرا دی جائے گی جو مخصوص وصول کنندہ کو بھیجی جائے گی۔ صارف کو یہ سہولت بھی دی جائے گی کہ وہ ای دستخط کی درخواست کے اسٹیٹس کی نگرانی کر سکے۔ اس دستخط میں نام، نام کے مخفف اور تاریخ شامل ہوں گی۔

سعودی عرب نے فلسطین کے لیےغیر مقیم سفیرنامزد کر دیا

تمام مراحل مکمل کرنے کے بعد دستخط شدہ پی ڈی ایف علیحدہ سے دستخط بنانے والے کی ڈرائیو میں شامل ہوجائے گی اور بطور ای میل درخواست گزار اور دستخط کنندہ کو بھیج دی جائے گی۔

Leave a reply