fbpx

صدر یو ایم ٹی کی جانب سے سب کو نئے سال 2022کی خوشیاں مبارک

لاہور:یو نیورسٹی آف مینجمنٹ اینڈ ٹیکنالوجی (یو ایم ٹی) کے صدر ابراہیم حسن مراد نے نئے سال 2022 کے حوالے سے سب کیلئے نیک دِلی تمناؤں کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہمیں نیا سال نئی شروعات، نئی توقعات،ٹوٹے ہوئے تعلقات کو جوڑنے، پچھلی غلطیوں کو سدھارنے،نئے سنگ میل عبور کرنے اور ملک پاکستان کو خوشحال بنانے کے ارادے سے شروع کرنا چاہیئے۔انہوں نے بتایا کہ بہت سے ایسے مشکل راستے بھی ہیں جن پر چل کر ہمیں ملک پاکستان کو ترقی کی راہ پر گامزن کرنا ہے۔

 ابراہیم مراد کا کہنا تھا کہ 2022 کے ہمیں اس نئے سال روزگار اور تعلیمی ڈھانچے کو مزید مضبوط بنا کر معاشی استحکام کو یقینی بنانے کیلئے انفرادی اور پیشہ ورانہ طور پر بہتری کے لیے اپنی صلاحیتوں اور توانائیوں کو ہم آہنگ کرنا ہوگا۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ سال2022 میں، ہمارے اہداف بہت سمارٹ ہو نے چاہئیں، جس کے ذریعے ہم روزگار کے مواقعوں کو بڑھاتے ہوئے معیار زندگی اور تعلیی نظام کو مزید مستحکم کرنے کے ساتھ ساتھ نئے سال میں درپیش مسائل اور چیلنجز کا بہت بہادری اور عقل مندی سے کرسکیں۔

صدر یو ایم ٹی ابراہیم حسن مراد نے نوجوان نسل کو اپنے پیغام میں کہا کہ 2022 بحالی کا سال ثابت ہونے کے ساتھ ساتھ جدت کا سال بھی ہوگا جس میں ہم تیز رفتار ڈیجیٹل ایرامیں داخل ہونگے جہاں صنعتی سمیت دیگر انقالابات کا سامنہ کرنا پڑیگا۔ انہوں نے مزید کہا کہ نئے سال میں آگے بھڑکر چیلجز کا سامنا کرنے کیلئے نوجوانوں کو ہمہ وقت تیار رہنے کی ضرورت ہے۔ صدر یو ایم ٹی ابراہیم مراد نے یو ایم ٹی کی جانب سے سب کیلئے نئے سال 2022پر نیک تمناؤں کا اظہار کیا