ورلڈ ہیڈر ایڈ

آنگ سان سوچی طلب،عالمی عدالت انصاف میں روہنگیا نسل کشی کیس کی سماعت آج ہوگی

نیویارک: عالمی عدالت انصاف میں روہنگیا نسل کشی کیس کی سماعت آج ہوگی،اطلاعات کے مطابق عالمی عدالت انصاف میں روہنگیانسل کشی کیس کی سماعت تین دن تک جاری رہے گی۔ آنگ سان سوچی میانمار کے خلاف انتہائی متوقع نسل کشی کیس کے لئے منگل کے روز ہیگ کی بین الاقوامی عدالت انصاف (آئی سی جے) پہنچی ہیں۔

لوئر دیر: ڈائیلاسزیونٹ بند،300سے زائد مریضوں‌ کی جان کوخطرہ

ذرائع کے مطابق روایتی لباس پہنے ہوئے ، ملک کے شہری رہنما ، جنھیں میانمار کی فوجی آمریت کے خلاف جدوجہد کرنے پر نوبل امن انعام سے نوازا گیا ، اقوام متحدہ کی اعلی عدالت میں داخل ہونے کے بعد صحافیوں سے بات نہیں کی۔وہ بدھ کے روز عدالت میں میانمار کا دفاع کرتے ہوئے اپنی رائے دیں گی۔

آرمی چیف کی زیرصدارت پاک فوج کی کورکمانڈر کانفرنس جاری،اہم فیصلے متوقع

وہ اتوار کے روز ایمسٹرڈیم کے شیفول ہوائی اڈے پر میانمار میں ہالینڈ کے سفیر ، واؤٹر جورجن کے ساتھ پہنچی تھیں اور انھیں متعدد حامیوں نے خیرمقدم کیا تھا۔

ڈیرہ اسماعیل روڈ پر مانجھی خیل کے قریب ٹریفک کا المناک حادثہ ہلاکتوں کا خدشہ

توقع ہے کہ آنے والے دنوں میں اس کے حق میں اور اس کے خلاف متعدد مظاہرے ہوں گے۔یہ کیس ، 2017 میں روہنگیا اقلیت کے مبینہ اجتماعی قتل کے معاملے پر میانمار کو انصاف کے کٹہرے میں لانے کی پہلی بین الاقوامی قانونی کوشش ہے ، جب گامبیا نے 11 نومبر کو آئی سی جے میں درخواست دائر کی تھی ، جس میں میانمار نے 1948 کے نسل کشی کنونشن کی خلاف ورزی کا الزام عائد کیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.