fbpx

مجھے کچھ کہنے کی ضرورت نہیں عزت دینے والا اللّٰہ ہے:عمران خان

اسلام آباد:مجھے کچھ کہنے کی ضرورت نہیں عزت دینے والا اللّٰہ ہے:اطلاعات کے مطابق عمران خان کی زیر صدارت پارٹی رہنماؤں کا اجلاس ہوا جس میں اسلام آباد مارچ پر مشاورت کی گئی۔

پی ٹی آئی میڈیا سیل کے مطابق چیئر مین پاکستان تحریک انصاف عمران خان کی زیر صدارت بنی گالہ میں پارٹی رہنماؤں کا اجلاس ہوا جس میں اسلام آباد مارچ پر مشاورت کی گئی۔

اس سے قبل سابق وزیراعظم عمران خان نے پاکستانی قوم کو عیدالفطر کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا تھا کہ قوم کو ماہِ رمضان کی تکمیل اور عید کی مبارکباد پیش کرتا ہوں، دعاگو ہوں کہ اللّٰہ رب العزت آپ کے قیام و صیام کو شرفِ قبولیت عطا فرمائیں۔

عیدالفطر پر اپنے جاری کردہ بیان میں عمران خان نے کہا تھا کہ 1947 میں رمضان کی 27ویں بابرکت شب میں قوم کو آزادی ملی، مجھے سامراج کی سازشوں کو عملاً دیکھنے کا موقع ملا اور 7 مارچ کو امریکا میں متعین پاکستانی سفیر نے دفتر خارجہ کو خفیہ مراسلہ بھیجا۔

انہوں نے کہا تھا کہ بطور وزیراعظم اس خفیہ مراسلے کے مندرجات دیکھ کر مجھے شدید حیرت ہوئی، امریکی حکام نے سفارتی آداب بھلا کر پاکستان کی اندرونی سیاست میں مداخلت کی۔

سابق وزیراعظم کا کہنا تھا کہ امریکیوں نے تحریک عدمِ اعتماد کے ذریعے وزیراعظم کو ہٹانے کا حکم دیا، وزیراعظم کو نہ ہٹائے جانے کی صورت میں سنگین نتائج کی دھمکیاں دیں۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا تھا کہ ڈپٹی اسپیکر کی واضح رولنگ کے باوجود نہایت تیزی سے حکومت کا تختہ الٹا گیا، منتخب جمہوری وزیراعظم کو ہٹا کر مجرموں کو اقتدار سونپ دیا گیا۔

عمران خان نے مزید کہا تھا کہ پاکستان کا وقار آزادی و خود مختاری ہی سے وابستہ ہے، وقت آن پہنچا ہے کہ آپ آگے بڑھیں اور پاکستان کی حقیقی آزادی کیلئے ہمارا ساتھ دیں۔